Iphone x microfoon werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vrees een zieke iphone te hebben. Bellen gaat prima, video-opnames, siri ook. Maar, bij dictafoon en facetime video werkt mijn microfoon (of een van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone x microfoon werkt niet
Ik vrees een zieke iphone te hebben.
Bellen gaat prima, video-opnames, siri ook. Maar, bij dictafoon en facetime video werkt mijn microfoon (of een van de ...) niet, ook handenvrij bellen gaat niet. Al alles geprobeert, zelfs als nieuwe iphone ingesteld, probleem blijft bestaan. Apple heeft diagnose gesteld, en kon niets vinden. Voorlopig afspraak staan voor nazicht / herstelling /omruiling bij de genius bar (serieuze wachtlijsten!!!). Frustrerend!! Nog iemand tips? Ps, case is het niet, privacyinstellingen en dergelijke zijn ook allemaal gecheckt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vandaag langs de Apple store Amsterdam geweest, prima service!
Netjes aan een tafel gezet, tot er een medewerker kwam die een aantal vragen stelde, en over ging tot een aantal tests. dmv een dongle + soundtests vastgesteld dat de links onder microfoon niet werkte. Oplossing was een kosteloze omruiling. Met een dik uurtje stond ik met mijn nieuwe X weer op straat. Je betaald wat bij Apple, maar daar heb je dan wel wat voor. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microfoon iPhone 5s werkt niet | Taar123 | iPhone algemeen | 0 | 01-06-15 23:01 |
Microfoon werkt niet tijdens bellen (iPhone 5s) | Ralph1987 | iPhone algemeen | 20 | 16-10-14 11:23 |
iPhone 4 microfoon werkt niet tijdens bellen | iRyan | iPhone algemeen | 3 | 08-09-14 22:44 |
Microfoon iPhone 4s werkt niet | Brandweersmurf | iPhone algemeen | 2 | 30-09-13 17:17 |
iPhone 4 Microfoon werkt niet bij facetime/videorecord | Koenkk | Muziek, foto & video | 3 | 24-01-11 20:51 |
|
|