iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Diepe kras iphone x (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/181045-diepe-kras-iphone-x.html)

rotelman 12-03-18 17:34

Diepe kras iphone x
 
Beste forum leden, ik had afgelopen zaterdag mijn iphone x van nog geen maand oud in mijn broekzak van mijn spijkerbroek, samen met het oplaaddoosje van mijn airpods.
Toen ik mijn iphone weer uit mijn zak haalde zag ik een diepe kras onderaan het scherm, het lijkt me sterk dat dat door het doosje kwam.
Ik heb al de iphone van af de 3g en eigenlijk nog nooit krassen op het scherm gehad, maar nu gaat het wel erg snel. Er zaten geen scherpe dingen of andere dingen in die broekzak.

Mijn vraag is hebben jullie die ervaring ook dat het lijkt alsof het scherm zachter is?
Ik ben benieuwd
Gr Frank

Guest-20180928213307 12-03-18 20:20

Toevallig juist geen nieuwe jeansbroek??
daar durven al eens steentjes in de zakken te zitten van stonewash.

rotelman 13-03-18 09:10

Thanks voor het antwoord, het is wel een nieuwe broek, maar kon in eerste instantie niks vinden.
Het is gewoon jammer...

TMG1961 13-03-18 10:33

Zonde van je telefoon. Maar vraag me af waarom je de telefoon niet beschermt met een hoes. Is ja niet zo dat een iphone x slecht 2,99 kost.

rotelman 13-03-18 13:23

Ik weet het, eigenlijk nog nooit krassen gehad op mijn scherm, ff slikken en weer doorgaan...

ergoboy 24-03-18 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rotelman (Bericht 1040963)
Beste forum leden, ik had afgelopen zaterdag mijn iphone x van nog geen maand oud in mijn broekzak van mijn spijkerbroek, samen met het oplaaddoosje van mijn airpods.
Toen ik mijn iphone weer uit mijn zak haalde zag ik een diepe kras onderaan het scherm, het lijkt me sterk dat dat door het doosje kwam.
Ik heb al de iphone van af de 3g en eigenlijk nog nooit krassen op het scherm gehad, maar nu gaat het wel erg snel. Er zaten geen scherpe dingen of andere dingen in die broekzak.

Mijn vraag is hebben jullie die ervaring ook dat het lijkt alsof het scherm zachter is?
Ik ben benieuwd
Gr Frank

Ik heb de X al sinds november.gevruik hem vrij intensief en hij ziet er nog als nieuw uit..net zoals mijn iphone 2.3.4.5.6.7 ook er als nieuw uitzagen na twee resp 4 jaar :) kortom.ik gebruik een glassprotector en een dun transparant hoesje.

TMG1961 24-03-18 16:04

Ik gebruik voor mijn 6s een otterbox strada

apotheosis 27-03-18 02:07

Hier ook voorgehad met de iPhone 7; 1 dag eens zonder protector gebruikt, gewoon in de broek gestoken, niks anders bij, x tal keer uitgehaald en zie ik ook opeens een kras op dat scherm, onbegrijpelijk.
Ik heb nu de s8 gehad van samsung voor ong 6 tal maand en nu de s9+ en niet 1 keer bescherming op de voorkant gebruikt, wel voorzichtig mee, phone altijd apart in de broekzak enzo en nog niet 1 kraske of haarscheurtje te zien. Raar toch dat die iPhone 7 en x en noem maar op bij het minste tikje met haarscheuren of krassen zit?

Guest-20180925190238 27-03-18 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 1041277)
Ik heb nu de s8 gehad van samsung voor ong 6 tal maand en nu de s9+ en niet 1 keer bescherming op de voorkant gebruikt, wel voorzichtig mee, phone altijd apart in de broekzak enzo en nog niet 1 kraske of haarscheurtje te zien.

Dan zullen we allemaal op een goegelFoon met een koekjesOS moeten overstappen als we geen krassen op het scherm willen. :rolleyes:

Toch wel raar dat die schermen van Samsung krassen krijgen op een iPhone en niet op een goegelFoon. Zou Samsung dat expres doen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:01.