//

Diepe kras iphone x

Diepe kras iphone x discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, ik had afgelopen zaterdag mijn iphone x van nog geen maand oud in mijn broekzak van mijn spijkerbroek, samen met het oplaaddoosje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-18, 18:34
rotelman rotelman is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar rotelman
Standaard Diepe kras iphone x

Beste forum leden, ik had afgelopen zaterdag mijn iphone x van nog geen maand oud in mijn broekzak van mijn spijkerbroek, samen met het oplaaddoosje van mijn airpods.
Toen ik mijn iphone weer uit mijn zak haalde zag ik een diepe kras onderaan het scherm, het lijkt me sterk dat dat door het doosje kwam.
Ik heb al de iphone van af de 3g en eigenlijk nog nooit krassen op het scherm gehad, maar nu gaat het wel erg snel. Er zaten geen scherpe dingen of andere dingen in die broekzak.

Mijn vraag is hebben jullie die ervaring ook dat het lijkt alsof het scherm zachter is?
Ik ben benieuwd
Gr Frank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-18, 21:20
Guest-20180928213307
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Toevallig juist geen nieuwe jeansbroek??
daar durven al eens steentjes in de zakken te zitten van stonewash.
  #3  
Oud 13-03-18, 10:10
rotelman rotelman is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar rotelman
Standaard

Thanks voor het antwoord, het is wel een nieuwe broek, maar kon in eerste instantie niks vinden.
Het is gewoon jammer...
  #4  
Oud 13-03-18, 11:33
TMG1961 TMG1961 is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 68
Standaard

Zonde van je telefoon. Maar vraag me af waarom je de telefoon niet beschermt met een hoes. Is ja niet zo dat een iphone x slecht 2,99 kost.
  #5  
Oud 13-03-18, 14:23
rotelman rotelman is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar rotelman
Standaard

Ik weet het, eigenlijk nog nooit krassen gehad op mijn scherm, ff slikken en weer doorgaan...
  #6  
Oud 24-03-18, 15:36
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rotelman Bekijk bericht
Beste forum leden, ik had afgelopen zaterdag mijn iphone x van nog geen maand oud in mijn broekzak van mijn spijkerbroek, samen met het oplaaddoosje van mijn airpods.
Toen ik mijn iphone weer uit mijn zak haalde zag ik een diepe kras onderaan het scherm, het lijkt me sterk dat dat door het doosje kwam.
Ik heb al de iphone van af de 3g en eigenlijk nog nooit krassen op het scherm gehad, maar nu gaat het wel erg snel. Er zaten geen scherpe dingen of andere dingen in die broekzak.

Mijn vraag is hebben jullie die ervaring ook dat het lijkt alsof het scherm zachter is?
Ik ben benieuwd
Gr Frank
Ik heb de X al sinds november.gevruik hem vrij intensief en hij ziet er nog als nieuw uit..net zoals mijn iphone 2.3.4.5.6.7 ook er als nieuw uitzagen na twee resp 4 jaar kortom.ik gebruik een glassprotector en een dun transparant hoesje.
  #7  
Oud 24-03-18, 17:04
TMG1961 TMG1961 is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 68
Standaard

Ik gebruik voor mijn 6s een otterbox strada
  #8  
Oud 27-03-18, 03:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Hier ook voorgehad met de iPhone 7; 1 dag eens zonder protector gebruikt, gewoon in de broek gestoken, niks anders bij, x tal keer uitgehaald en zie ik ook opeens een kras op dat scherm, onbegrijpelijk.
Ik heb nu de s8 gehad van samsung voor ong 6 tal maand en nu de s9+ en niet 1 keer bescherming op de voorkant gebruikt, wel voorzichtig mee, phone altijd apart in de broekzak enzo en nog niet 1 kraske of haarscheurtje te zien. Raar toch dat die iPhone 7 en x en noem maar op bij het minste tikje met haarscheuren of krassen zit?
  #9  
Oud 27-03-18, 10:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb nu de s8 gehad van samsung voor ong 6 tal maand en nu de s9+ en niet 1 keer bescherming op de voorkant gebruikt, wel voorzichtig mee, phone altijd apart in de broekzak enzo en nog niet 1 kraske of haarscheurtje te zien.
Dan zullen we allemaal op een goegelFoon met een koekjesOS moeten overstappen als we geen krassen op het scherm willen.

Toch wel raar dat die schermen van Samsung krassen krijgen op een iPhone en niet op een goegelFoon. Zou Samsung dat expres doen?

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 27-03-18 om 10:47. Reden: Taelvauten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Shortcut naar 'diepe' menu-optie jbrush iPhone algemeen 2 19-12-11 18:35
kras op iphone 4 uhans iPhone algemeen 1 11-08-11 20:49
iPhone 4 dikke kras KevinTjan iPhone algemeen 4 05-01-11 04:06
Diepe problemen na firmware 1.1.3 upgrade Guest-20201108204737 Unlock [archief] 110 25-01-08 21:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:39.