//

Verlies contacten na 2e synchronisatie iPhone met infotainment systeem Opel

Verlies contacten na 2e synchronisatie iPhone met infotainment systeem Opel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een eerste koppeling van mijn iPhone 6S (iOS 11.2.6) met het infotainment systeem van mijn Opel Crossland X worden de contacten volledig gesynchroniseerd, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-18, 20:21
Wafel68 Wafel68 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2018
Berichten: 3
Standaard Verlies contacten na 2e synchronisatie iPhone met infotainment systeem Opel

Na een eerste koppeling van mijn iPhone 6S (iOS 11.2.6) met het infotainment systeem van mijn Opel Crossland X worden de contacten volledig gesynchroniseerd, maar dat na een eerstvolgende synchronisatie worden alle contacten waarvan de achternaam niet begint met een "A" of een "B" verwijderd.

Om toeval uit te sluiten heb ik ook een iPhone 6 (iOS 11.2.1) en een iPhone 7 (iOs 11.2.5) met het infotainment systeem gekoppeld en gaven deze uiteindelijk hetzelfde probleem.

De Opel dealer heeft het probleem zelf ook bevestigd en aangegeven dat dit niet het geval is zodra een Samsung toestel (Android) wordt gekoppeld.
Via de Opel dealer weet ik dat ook Peugeot gebruik maakt van hetzelfde infotainment systeem en dat in dit Forum al eerder een vergelijkbaar probleem werd gemeld (https://forum.iculture.nl/f28/iphone...erkt-niet.html).

Ik ben benieuwd naar vergelijkbare ervaringen en mogelijke oplossingen voor dit probleem.

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-18, 22:15
jollyzoi jollyzoi is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Thumbs up Synchronisatie.

Bij mij is het opgelost. Het lag aan de software van de Peugeot. In december 2017 is nieuwe software uitgekomen en het probleem is verholpen.
  #3  
Oud 13-03-18, 17:21
Wafel68 Wafel68 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2018
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de reactie. Heb zojuist vanuit de dealer begrepen dat zij na een software update ook het probleem hebben verholpen bij een demo auto. Mijn auto is de volgende.
  #4  
Oud 13-03-18, 19:06
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Ik heb al 3 peugeots 607 gehad en rij nu met een 508 rxh, nooit problemen gehad met synchroniseren van mijn iphones (3,3s, 4,5 en 5se)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchronisatie contacten iphone naar mac lukt niet meer timeforaction iPhone algemeen 7 02-02-15 11:47
hotmail account verwijderen zonder verlies contacten lady1968 iPhone algemeen 4 16-10-12 02:15
Synchronisatie contacten solidriver iPhone algemeen 7 05-10-11 15:38
Verkeerde contacten in m'n iPhone na synchronisatie moon0810 iTunes 2 04-02-11 19:04
iPhone 2.2.1 en Opel Bluetooth carkit pascalletje iPhone algemeen 7 16-04-09 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.