//

Is de blokkeerlijst in chronologische volgorde?

Is de blokkeerlijst in chronologische volgorde? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een vrij aparte vraag. Staat de lijst waar geblokkeerde nummers in staan op chronologische volgorde? Dit wil ik graag weten omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-03-18, 00:35
mhhf mhhf is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2018
Berichten: 1
Standaard Is de blokkeerlijst in chronologische volgorde?

Beste allemaal,

Ik heb een vrij aparte vraag. Staat de lijst waar geblokkeerde nummers in staan op chronologische volgorde?
Dit wil ik graag weten omdat mijn man een relatie heeft gehad met een dame waarvan hij het nummer geblokkeerd heeft. De laatste keer dat ik keek (2 maanden geleden) stond haar nummer onderaan in de lijst. Nu staat het nog steeds onderaan maar er staat een ander geblokkeerd nummer boven. Mijn eerste gedachte is dan dat hij haar een keer gedeblokkeerd heeft maar ik weet niet of deze redenatie juist is. Ik heb hem geconfronteerd en hij ontkent. Volgens hem staat de lijst niet op chronologische volgorde en als hij een ander nummer blokkeert kan dat zomaar ergens tussen andere nummers in de lijst komen te staan i.p.v. onderaan.
Zoals jullie misschien begrijpen is dit een erg belangrijk onderwerp voor mij.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-18, 07:11
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Heb je het hem al eens gevraagd?
Heeft “zij” misschien een prepaid nummer genomen wat nu ook geblokkeerd is?

En ik wil niet te diepzinnig worden zo vroeg in de morgen, maar als je man je al eens belazerd heeft is er meer aan de hand....
Kijk in de spiegel naar jezelf en vraag je af waarom heeft ie dat gedaan en is hij het waard om dat gedrag te accepteren?
(de meeste mannen vinden vrouwen veel knapper dan zij zichzelf vinden, maar mannen hebben zo nu en dan wat extra aandacht nodig )
Waar 2 ruzieën hebben 2 schuld....
  #3  
Oud 15-03-18, 08:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhhf Bekijk bericht
Ik heb een vrij aparte vraag. Staat de lijst waar geblokkeerde nummers in staan op chronologische volgorde?
Op een "vrij aparte" vraag past een "vrij apart" antwoord: de nummers/mail adressen in de lijst "Blokkeer en identificeer bellers" staan in volgorde van toevoeging.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Volgorde SMS berichten Eurostar iPhone algemeen 0 15-10-15 10:20
Volgorde muziek. TeamMonchele iPhone Apps 0 14-02-15 16:53
Mac OS X: Podcasts op chronologische volgorde Radogo iTunes 0 23-09-09 20:48
App volgorde opslaan sjaak76 Archief 1 07-09-09 15:44
volgorde? digiboudy71 Chat en geruchten 6 16-02-08 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.