//

Iphone 8 Wit beeld wel geluid filmpje ...

Iphone 8 Wit beeld wel geluid filmpje ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds kort ben ik in het bezit van de iPhone 8 (64 GB) en heb ik afgelopen donderdag filmpjes gemaakt welke ik nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-18, 18:49
Sammiejj Sammiejj is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard Iphone 8 Wit beeld wel geluid filmpje ...

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van de iPhone 8 (64 GB) en heb ik afgelopen donderdag filmpjes gemaakt welke ik nu online wou zetten.
De helft van de filmpjes kan ik gewoon afspelen en heb ik beeld bij en de andere helft laat een wit beeld zien, maar wel geluid (filmpje is niet zichtbaar).
Toen ik aan het filmen was, waren er geen problemen, geen gekke dingen zoals regen of iets dergelijks, gewoon droog weer.
Afgelopen weekend heb ik wederom weer gefilmd en dit filmpje kan ik wel gewoon terug kijken.
Iemand een idee waaraan het ligt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbekend geluid..filmpje aan/uit knop ippi iPhone algemeen 12 03-12-13 01:50
Geluid van filmpje halen kaatjedhondt iPhone algemeen 4 08-11-13 11:49
Hoe maak een een filmpje van mijn beeld. elco007 iPhone algemeen 3 24-06-12 00:33
Video: Geen geluid bij filmpje maken, wel bij dictafoon arjanvr Muziek, foto & video 1 15-06-12 18:37
Iphone 4 filmpje zonder geluid raymondjanssen Muziek, foto & video 4 12-06-11 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.