//

email adres verifieren voor toegang tot apple id

email adres verifieren voor toegang tot apple id discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had nog een Apple id en daarmee wou ik even inloggen. Ik ga dus naar de site om je Apple id te beheren en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-04-18, 18:41
josdavids josdavids is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 15.6.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 26
Standaard email adres verifieren voor toegang tot apple id

Ik had nog een Apple id en daarmee wou ik even inloggen. Ik ga dus naar de site om je Apple id te beheren en vul dat email adres en wachtwoord in en dan krijg ik de melding:

Verify Email Address
Your Apple ID email address must be verified before you can sign in. Verify the address below or choose a different address to use as your Apple ID.

Daarna stuurt Apple een email om te verifieren dat het email adres van mij is. Ik ontvang die code ook wel en als ik de code invul dan geeft hij aan:

This email address is not available. Choose a different address.

Ik doe toch niets verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-18, 19:00
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

heb je ondertussen de website afgesloten en weer opnieuw ingelogd ?
of laat je de website open staan en vul je dan de code in ?
Ik hoor meer mensen die er problemen mee hebben
  #3  
Oud 20-04-18, 19:14
josdavids josdavids is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 15.6.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 26
Standaard

Het venster om de code in te vullen komt natuurlijk automatisch in beeld, dus ik kijk even op de iPhone en open daar de mail en neem de code over. Ik blijf dus ingelogd en de site blijft open staan.
  #4  
Oud 21-04-18, 08:48
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

probeer je in te loggen op je iphone ? of doe je dit via een computer ?
  #5  
Oud 21-04-18, 19:25
josdavids josdavids is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 15.6.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 26
Standaard

Via iPad en computer geeft hetzelfde resultaat. Niet op de iPhone geprobeerd. Heb ook nog geen contact met apple gezocht overigens.
  #6  
Oud 22-04-18, 09:19
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik hoor er meer mensen over wat de oorzaak nu precies is weet ik ook niet
  #7  
Oud 22-04-18, 09:36
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Als ik wil inloggen via mijn MAC moet ik mijn ww INCL die code invullen, maar dat terzijde.

Je zegt dat je na een tijd weer wil inloggen, is er misschien destijds een ander adres gebruikt?

https://support.apple.com/en-ie/HT201356
  #8  
Oud 23-04-18, 17:53
josdavids josdavids is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 15.6.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 26
Standaard

Als ik op mijn pc wil inloggen dan gebruik ik alleen mijn apple id + wachtwoord en een extra code voor 2-staps verificatie uiteraard.

Dit probleem wat ik nu heb is puur voor verificatie dat het emailadres van mij is.

Ik zal even extra info geven waarvoor ik dit andere id wil gebruiken. Ik heb nog geen iMac of Macbook en ik wou eerst eens een macOS gebruiken via vmware (dit mag toch gewoon hoop ik?) om te kijken of ik er een beetje mee overweg kon. Ik heb dus gewoon een site gegoogled die aangaf hoe je dit moest installeren etc. Nu wou ik niet mijn huidige apple id gebruiken want daar zit mijn credit card ook aan gekoppeld etc. en voor hetzelfde geld hebben ze aan het macOS bestand lopen te prutsen met achterdeurtjes en weet ik veel wat.

Dus dat andere apple id is inderdaad al heel lang niet gebruikt. Ik zal je bijgeleverde link ook eens bekijken of daar ook over gepraat wordt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 April 2018 om 17:59 ----------

Omdat dat andere apple id als rescue email-adres bij mijn dagelijkse apple id stond, dacht ik door dat te verwijderen een oplossing te hebben. Maar dat hielp dus niet.
  #9  
Oud 23-04-18, 18:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josdavids Bekijk bericht
Ik heb nog geen iMac of Macbook en ik wou eerst eens een macOS gebruiken via vmware (dit mag toch gewoon hoop ik?)...
Dit mag "gewoon" niet volgens de EULA. En je hebt ook VMWare moeten aanpassen en dat mag ook "gewoon" niet volgens de EULA. En er zijn nog een paar redenen waarom dat "gewoon" niet mag. Dit zou wel eens de reden van het probleem kunnen zijn.
  #10  
Oud 23-04-18, 18:15
josdavids josdavids is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 15.6.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 26
Standaard

Oke ik wist niet dat de apple site kon zien waar ik die andere id voor ging gebruiken. Verwijder ik vmware weer even en dan verwacht ik dat het daarna vlekkeloos werkt.
  #11  
Oud 23-04-18, 18:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josdavids Bekijk bericht
Oke ik wist niet dat de apple site kon zien waar ik die andere id voor ging gebruiken.
Daar heeft macOS een kext voor, de DSMOS kext (DSMOS = Don't Steal Mac OS). Succes verder.
  #12  
Oud 23-04-18, 18:27
josdavids josdavids is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 15.6.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 26
Standaard

Aha, was mij niet bekend met die term. Ik had dat ook niet verwacht omdat ik gewoon naar de site apple site ging buiten buiten de vmware om. Doet verder ook niet meer ter zake. Ik heb alles weer verwijderd aangezien het ook veel te traag is.

Ik kan de oude apple id nog steeds niet benaderen, ik start wel een chat met een apple medewerker dan hoop ik er uit te komen. Ik had mijn oog al laten vallen op een 2e hands macbook, mocht ik er niet mee uit de voeten kunnen dan kan ik hem altijd nog weer van de hand doen. In ieder geval bedankt voor de informatie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verkeerd email adres gebruikt voor icloud olaf79 iPhone algemeen 3 07-08-16 14:12
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer deedhetzelf iPhone algemeen 3 26-01-14 11:40
Update Apple store verkeerd email adres Rubske iPhone Apps 13 29-10-12 10:26
Mac OS X: apple ID email adres wijzigen karo42 iTunes 2 06-11-11 05:26
Geen email voor het verifieren van apple ID Deikesu Archief 18 22-09-08 11:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.