Volumes FW 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb het idee dat het volume van mij iphone nog al wat om;aag is gegaan na de update naar 2.0. Als mensen me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volumes FW 2.0
Hallo,
Ik heb het idee dat het volume van mij iphone nog al wat om;aag is gegaan na de update naar 2.0. Als mensen me bellen moet ik vindt ik het volume niet optimaal, zou wel een stuk hader mogen. Ik heb het niet over het belsignaal maar over het volume uit de luister speaker. In de 1.1.3-4 tijd hasd je nog wat bestanden die je kon aanpassen. Ik daar in het 2.o tijdperk ook war voor ? Gr Dave
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vind het zelf ook eigenlijk wel erg zacht krijg hem ook niet harder...
|
|
||||
|
||||
Er zijn via Installer volgens mij enkele apps waarmee je het volume zou moeten kunnen verhogen. Ik zou daar even zoeken.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben er mee bezig voor de ifoneguide binnenkort dus ...
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|