//

De batterij gaat snel leeg en slechte verbinding

De batterij gaat snel leeg en slechte verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ongeveer een jaar geleden werkte de dock connector en de batterij opeens een stuk minder goed waarna ik beide heb laten vervangen. Na het vervangen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-06-18, 07:22
Msknoope Msknoope is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2018
Berichten: 1
Standaard De batterij gaat snel leeg en slechte verbinding

ongeveer een jaar geleden werkte de dock connector en de batterij opeens een stuk minder goed waarna ik beide heb laten vervangen. Na het vervangen van de batterij ging deze echter nog steeds niet langer mee en kreeg ik ook problemen met bellen. In principe heb ik wel altijd verbinding met KPN maar zodra ik wil bellen mislukt het gesprek vaak. Ook komen er wel eens opeens gekke geluiden na enkele minuten en als ik dan terug bel is dat weer weg. Natuurlijk ben ik terug gegaan naar de winkel en toen is er weer een nieuwe batterij in gezet alleen ze wisten niet wat ze aan het belprobleem konden doen. Ook heb ik mijn verbinding laten conteroleren door de provider en de instellingen hersteld maar dit probleem bleef.

Mijn verwachting is dan ook dat alle energie opgaat met het verbinden dus dat heb probleem de batterij zelf niet is. Weet iemand hoe ik dit kan conteroleren en wat er eventueel vervangen kan worden om het te verhelpen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-18, 12:58
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Officiële batterij en connector bij een gecertificeerd bedrijf laten vervangen? Anders hebben ze misschien bij het vervangen iets vernaggeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij gaat extreem snel leeg Everlasting010 iPhone algemeen 1 29-06-16 20:27
Batterij van mijn iPhone 5 gaat super snel leeg. TuffWonda iPhone algemeen 2 30-05-13 21:39
Batterij gaat laatste tijd snel leeg ikanos iPhone algemeen 3 23-03-13 18:20
Batterij van 4S gaat zonder oorzaak erg snel leeg jwkempeneers iPhone algemeen 65 16-01-12 15:10
iPhone: Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT] karamanci Jailbreak 36 17-06-10 23:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.