Home knop defect toch iphone instellen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn home knop is defect. nu heb ik mijn iphone 6 gerest en wil deze graag opnieuw instellen tijdens het instellen is de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home knop defect toch iphone instellen?
Hallo,
Mijn home knop is defect. nu heb ik mijn iphone 6 gerest en wil deze graag opnieuw instellen tijdens het instellen is de telefoon opnieuw opgestart en staat er nu in het scherm druk op de thuisknop om bij te werken. is er een manier om verder te komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet je iphone uit en na 1 minuut weer aan, zodra die aan is, dus na het apple logo kan je meteen de taal instellen en wordt het Halo screen overgeslagen!
|
|
|||
|
|||
Taal heb ik al kunnen instellen ben al zover dat ik een reserve kopie van mijn telefoon kon terugzetten, alleen daarna starte hij opnieuw op en krijg ik het scherm met druk op de thuisknop om bij te werken.
mijn vraag is of er een manier is om toch verder te komen? |
|
|||
|
|||
Met 3utools kun je assistive touch aanzetten.. weet niet of dit kan bij uw toestel tijdens configuratie.
|
|
|||
|
|||
@kirsieee Wat heb je gedaan zodat het toch lukte? Ik heb ook dat scherm na de reserve kopie terugzetten.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10-01-19 om 18:03 ---------- Wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik heb ook dit scherm. |
Labels |
homeknop, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Air geblokkeerd en home knop defect | IPadAirtje | iPad algemeen | 0 | 07-04-15 22:14 |
iPhone 4 Home Button Half defect. | RWK | iPhone algemeen | 17 | 09-01-12 16:59 |
Welbekende home knop defect, wat nu? | SkateSean | iPhone algemeen | 1 | 14-07-11 12:31 |
Home knop DEFECT | alexanderk | iPhone algemeen | 4 | 07-06-08 22:40 |
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! | The_Sound_of_Silence | iTunes | 0 | 04-04-08 02:23 |
|
|