iPhone Geblokeerrd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum leden Ik heb een iPhone 5 nu moest ik een toegangscode invullen van 6 cijfers maar die ben ik vergeten . Naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Geblokeerrd
Beste Forum leden
Ik heb een iPhone 5 nu moest ik een toegangscode invullen van 6 cijfers maar die ben ik vergeten . Naar een aantal pogingen staat er nu op het beeldscherm iPhone geblokkeerd verbind met iTunes . Met usb kabel aangesloten op mijn laptob maar er gebeurt hellemaal niks verbinden met iTunes lukt niet . wat kan ik doen om mijn iPhone aan de gang te krijgen ik hoop dat jullie mij kunnen helpen . Johnnij Laatst gewijzigd door johnnij; 01-08-18 om 09:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gonus
Ik kan hem ook niet verbinden met iTunes daar reageert hij niet op . Johnnij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet jij ook welke opties aub .
Johnnij |
|
|||
|
|||
Klik even op de link in mijn eerste post in dit onderwerp en je krijgt legio resultaten.
Misschien is het trouwens ook wel handig om je profiel bij te werken. Tenminste... Ik neem aan dat je iPhone 5 niet voorzien is van FW 2.0.2. Als dat wel 't geval is, en je krijgt weer toegang tot het apparaat, zou ik hem z.s.m. updaten! |
|
|||
|
|||
De firmware verander ik zodra ik mijn iPhone aan de gang heb , ik kan nu niet zien welke er op staat .
Johnnij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles geprobeert maar niks werkt hellaas zijn er nog meer mogelijkheden .
Johnnij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het via iTunes geprobeerd maar maar daar kan hij de iPhone niet synchroniseren , via icloud gaat ook niet want de functie zoek mijn iPhone staat niet aan
Mijn iPhone staat ook niet in de lijst bij apparaten |
|
|||
|
|||
Even goed alle opties lezen. Zo te zien heb je nog lang niet alles geprobeerd...
Heb je de iPhone voorheen wel zelf gebruikt? Het toestel is ook daadwerkelijk van jezelf? |
|
||||
|
||||
in dfu zetten en nieuwe firmware erop Iphone aan pc hangen met kabel , iphone opstarten power en homebutton indrukken tot dat apple logo weg is dan 3 sec wachten en powerknop loslaten en home voor 10 sec ingedrukt houden
Of iMyFone LockWiper ken de software niet weet ook niet of het werkt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|