10 GB neemt Apple in bezit op mijn 16GB iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het een absurde situatie dat Apple, van mijn 16GB iphone6, er 10,25 in bezit neemt voor het systeem. (instellingen-algemeen-ipad opslag-helemaal naar beneden scrollen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
10 GB neemt Apple in bezit op mijn 16GB iphone
Ik vind het een absurde situatie dat Apple, van mijn 16GB iphone6, er 10,25 in bezit neemt voor het systeem. (instellingen-algemeen-ipad opslag-helemaal naar beneden scrollen en dan zie ik 10,25)
Waarom? Je belazert de mensen. Als het nou een paar GB was, ok. Maar dit is méér dan de helft. Is het een ‘normale’ situatie dat Apple dit bij iphones doet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je hier iets aan?
How to Reduce ?System? Storage Size on iPhone or iPad Ik heb dit net getest en ben van bijna 26GB teruggegaan naar iets meer dan 6GB, dus het werkt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: maar een vreemd iets. Ik heb het gedaan en vlak voor het disconnecten van de iPhone met de computer, had het systeem 6,4 gb in gebruik. En na het disconnecten 9 gb. EDIT2: terwijl het nu weer 6 gb is. Wat ik trouwens ook vreemd vind, is het volgende. Telkens blijft dit hetzelfde (zowel bij systeemgebruik 6 als 9) 61E27AB1-6326-49D7-A559-0DA1DFDB4F6C.jpeg Laatst gewijzigd door Albert84; 26-09-18 om 22:15. |
|
|||
|
|||
Dat is een constante evolutie die bij elk merk en elke soort besturingssysteem voorkomt. De schermen worden groter en met hogere resolutie, er komen steeds meer nieuwe features bij, nieuwe apps, animaties, instellingen, etc. En al die dingen nemen steeds meer plaats in.
Met reden dat de kleinste opslag nu 32Gb is geworden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 al in mijn bezit | diesel | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 14-07-10 18:13 |
Mijn pc neemt mijn iphone niet aan! | Martini_girl | iPhone algemeen | 8 | 26-12-09 00:40 |
|
|