iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Acceleratie meter stuk? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/18315-acceleratie-meter-stuk.html)

miszou 06-08-08 01:43

Acceleratie meter stuk?
 
Ik zag dit probleem nog niet in deze topic, maar hoplijk weet iemand een antwoord:

Sinds het weekend ongeveer het ik problemen met de draai functie. Gezien de symptomen weet ik nog niet of het software matig is of hardware matig. Tips zijn welkom ^^

- Ik kan een browser venster niet meer naar rechts draaien.
- Ik kan het browser venster wel naar links draaien, maar daarna niet meer naar rechts.

- Ik kan een foto niet naar rechts draaien.
- Ik kan een foto naar links draaien, maar daarna niet meer naar rechts
- Ik kan de foto wel nog een tweede keer naar links draaien
- Ik kan vervolgens de foto niet een derde keer naar links draaien, maar wel 1 keer naar rechts.

maw: Ik kan niet meer terug komen naar de begin stand en ik kan niet in de liggende rechter stand komen.

Als ik een spel als Labyrinth speel, dan werkt alles prima na calibratie, maar die gebruikt dan ook de andere twee assen, ik heb helaas geen andere spellen om op uit te proberen nog.

iemand een idee wat er mis kan zijn en wat mogelijk zou helpen? De iPhone aan en uit zetten werkt iig niet :\ ik zal nog wat dingen proberen maar misschien kent iemand het probleem.

ASNNetworks 06-08-08 01:54

Laatste middel is een restore...Dus ALLES gaat weg, en hopelijk ook je problemen...Zo niet...dan is het waarschijnlijk een hardwarematig probleem...

Nikooos 06-08-08 09:31

ja even restoren inderdaad en hopen dat het dan wel werkt. Anders wordt het terug naar de winkel ben ik bang.

miszou 06-08-08 16:54

Zit niets anders op dan maar. Gelukkig kan je contacten enzo back uppen, ik had al een keer alles erased na een synchronisatie, wil niet weer alles er op nieuw in zetten.

Hopelijk werkt het, anders idd maar naar de winkel, zou jammer zijn zo snel :(

bedankt voor de reacties in elk geval, k laat weten of het geholpen heeft.

miszou 10-08-08 15:13

Restore geprobeert, maar haalt helaas niets uit :( ik ben erg bang dat ik hem toch terug moet gaan brengen :(

dedafmonteur 10-08-08 15:25

ja,ik denk het ook.
het kan zijn dat een contactje heeft losgelaten

miszou 10-08-08 16:13

Iemand al ervaring met hoelang de telefoon weg blijft als ik langs ga? Mijn vorige ervaringen met kapotte telefoons inleveren was nl erg slecht :(

Overigens kan iTunes de iphone niet meer normaal zien na restore. Hij vraagt alleen nog maar of ik nieuwe iPhone wil op zetten of restoren, en als ik restoren kies en hij is klaar vraagt hij het dood leuk opnieuw -_-

dedafmonteur 10-08-08 17:37

ik denk zeker 10 werkdagen.

ButcherJF 10-08-08 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door miszou (Bericht 166211)
....
Overigens kan iTunes de iphone niet meer normaal zien na restore. Hij vraagt alleen nog maar of ik nieuwe iPhone wil op zetten of restoren, en als ik restoren kies en hij is klaar vraagt hij het dood leuk opnieuw -_-

Klopt, had ik ook. Schijnt één van de 'verbeteringen' te zijn in de nieuwe -kennelijk beetje slordige- firmware.
Maak er gewoon een een nieuwe van, tenzij je al je smsjes e.d. wilt bewaren. Die je overigens mogelijk tóch kwijt bent na de reparatie, of in verband daarmee wilt wissen, wat ik me ook kan voorstellen. Je bent dan iig wel die irritante melding kwijt.

miszou 10-08-08 21:24

Ah lekker weer van apple :( iTunes en synchroniseren levert sowieso het ene na het andere probleem op, beetje jammer.

Ik ga sowieso alles wissen nog voor ik hem terug naar de winkel breng. Moet alleen even een goed moment zoeken dan.

Thanks voor de tips iig nog :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.