//

CarPlay Whatsapp probleem

CarPlay Whatsapp probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik m’n iPhone xs op Apple CarPlay aansluit en ik krijg een whatsapp bericht binnen gaat CarPlay deze netjes voorlezen, echter na het 1e ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-18, 17:41
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard CarPlay Whatsapp probleem

Als ik m’n iPhone xs op Apple CarPlay aansluit en ik krijg een whatsapp bericht binnen gaat CarPlay deze netjes voorlezen, echter na het 1e bericht krijg ik constant de melding:

Het spijt me, er was een probleem met de app.

Met mijn iPhone 7 op iOS 11 was dit probleem ook al en ik had gehoopt dat dit met een nieuwe telefoon en iOS 12 wel opgelost zou zijn. Ook het opnieuw installeren van whatsapp heeft het probleem niet opgelost.

Iemand dezelfde ervaring en wellicht een oplossing hiervoor?

@edit: het probleem zit ‘m in Siri, als ik t gewoon op m’n telefoon zelf vraag aan Siri heb ik hetzelfde probleem.
Maar nog steeds niet opgelost helaas.

Laatst gewijzigd door stschuurhuis; 26-09-18 om 19:22. Reden: Ook met Siri probleem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-18, 23:22
Mcqueen Mcqueen is offline
• iOS 12.0
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 29
Standaard

Ik heb inderdaad dit "probleem" wel eens gehad. een keertje carplay afsluiten (op home drukken in de auto (opel astra)) en weer aantikken helpt dan wel.
Aan de andere kant. Als het echt belangrijk is dan bellen ze wel.
  #3  
Oud 22-02-19, 10:11
sander223 sander223 is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2019
Berichten: 2
Standaard WhatsApp leest geen berichten voor

Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een auto met CarPlay. Alles doet het (bellen, navigatie, tekst van een WhatsApp uitspreken en verzenden), maar hij weigert ingekomen WhatsApps voor te lezen, maar zegt 'Sorry, WhatsApp berichten kunnen nu niet worden voorgelezen.' Weet iemand raad?
  #4  
Oud 23-02-19, 12:34
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sander223 Bekijk bericht
Ik heb gisteren een proefrit gemaakt in een auto met CarPlay. Alles doet het (bellen, navigatie, tekst van een WhatsApp uitspreken en verzenden), maar hij weigert ingekomen WhatsApps voor te lezen, maar zegt 'Sorry, WhatsApp berichten kunnen nu niet worden voorgelezen.' Weet iemand raad?
Misschien heb je face id ingesteld voor whatsapp. Dan werkt whatsapp op carplay niet meer.
  #5  
Oud 24-02-19, 16:56
sander223 sander223 is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2019
Berichten: 2
Standaard

Dank je wel! Dat was het inderdaad!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WhatsApp probleem bij iOs 4.01 ! Vredeburg iPhone algemeen 2 03-01-13 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.