//

Geluidprobleen iPhone 3G (nog geen dag oud)

Geluidprobleen iPhone 3G (nog geen dag oud) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal. het probleem wat ik heb verschilt (zover ik gezien heb na grondige zoekactie op dit forum) iets van de geluidsproblemen die reeds op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-08, 13:56
lexhardy lexhardy is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 5
Standaard Geluidprobleen iPhone 3G (nog geen dag oud)

Beste allemaal.

het probleem wat ik heb verschilt (zover ik gezien heb na grondige zoekactie op dit forum) iets van de geluidsproblemen die reeds op het forum beschreven zijn (of ik moet een post over het hoofd gezien hebben.)

ik heb sinds half zes gisterenavond de iPhone (opgehaald bij tnt .. verstuurd door t-mobile)

- tis de zwarte 16 gb versie!

vanochtend ben ik gebeld .. alles werkte prima.

toen kwam ik op mijn werk en liet ik een van mijn collega's de telefoon zien. ik wil een mp3 afspelen en het geluid valt weg.

sindsdien heb ik geen geluid meer. echter er zijn wat rare zaken.

- als ik een ipod koptel in de tel plug en mp3 afspeel dan hoor ik wel geluid. (iphone koptel ligt thuis)

- als ik gebeld wordt gaat de iphone alleen trillen.

- ik kan wel bellen .. gesprek voeren gaat prima. geluid is prima als ik tel bij mij oor houd en bel.

- luidspreker aan tijdens bellen doet het niet

- ipod functie werkt in zoverre. je ziet dat de mp3 afspeelt maar je hoort niets. (wel door koptel dus)

wat heb ik al geprobeerd:

- home button indrukken en aan/uitknop (reset)
- volledig herstel in itunes
- via instellingen > algemeen > alle instellingen resetten
- iphone koptel in/uit de tel halen (meerdere keren gedaan)

uiteraard staat volume vol open.

Iemand nog suggesties? Ik weet het even niet meer!
alle tips zijn welkom.

Hopelijk is bovenstaande een beetje duidelijk. Zo niet excuus .. en dan probeer ik het eventueel waar nodig te verduidelijken.

EDIT!: nog even een toevoeging. als ik mijn koptel in de iphone heb en een mp3 speelt af werkt het dus wel, maar als ik tijdens het afspelen de koptel eruit trek dan stopt ook de muziek met afspelen. is dat normaal? of heeft dit ook te maken met bovenstaand probleem?

dank jullie voor alle input.
gr,
Lex

Laatst gewijzigd door lexhardy; 06-08-08 om 14:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-08, 14:23
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Volgens mij inderdaad niet normaal dat de muziek stopt als je de koptelefoon eruit trekt.
Even voor alle zekerheid.. Je hebt hem niet gewoon op stil staan door dat knopje aan de zijkant onder de volumeknoppen?
  #3  
Oud 06-08-08, 14:50
lexhardy lexhardy is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 5
Standaard knopje

ik heb net gelezen dat de muziek inderdaad stopt als je je koptel eruit haalt. soort beschreming voor de speaker schijnt.

en het knopje staat niet op stil. daar heb ik ook naar gekeken.

het is in ieder geval allemaal erg raar. zeker omdat dat ding nog geen dag oud is.

Lex
  #4  
Oud 08-08-08, 11:47
lexhardy lexhardy is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 5
Standaard stand van zaken

speaker van mij iPhone werkt dus nog steeds niet!

ben naar een t-mobile shop gegaan. Omdat ik de tel via de klantenservice besteld had kon ik geen nieuwe mee krijgen (waren trouwens ook niet op voorraad, dus kon sowieso niet).

wel is me toegezegd dat ik een nieuwe iPhone krijg. maar daarvoor wordt ik binnen 24 uur teruggebeld door de klantenservice van t-mobile.

nu dus maar even afwachten .. in ieder geval erg jammer dat de tel na 1 dag al niet meer goed functioneerde.

Lex
  #5  
Oud 08-08-08, 23:21
Beaudeflo Beaudeflo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar Beaudeflo
Standaard

Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem dus eventuele suggesties zijn welkom. Ik wordt er echt moedeloos van helemaal omdat ik maandag pas actie kan ondernemen en dit al de 2e is die het niet doet zoals hij het zou moeten doen.

Bedankt vast,

Groetjes Beaudeflo
  #6  
Oud 10-08-08, 13:21
lexhardy lexhardy is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 5
Standaard nieuwe update

Hallo,

even nieuwe update. ik heb zelf maar teruggebeld naar t-mobile.
kreeg te horen dat ze nooit iemand binnen 24 uur terugbellen.

of ik nog maar een week wilde wachten. was niet in de planning dus heb toch benadrukt dat ik graag verder geholpen wilde worden.

toen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die me een aanbod deed.

OF ik kon de tel terugsturen. kreeg mijn geld terug en kon na twee weken (zo lang schijnt dat te duren) weer een nieuwe aanvragen. (met de daarbij behorende wachttijd)

OF ik kon de tel ter reparatie sturen. dit schijnt dan sneller te gaan. maar wel met het gevaar dat je een tel terugkrijgt die opeens weer niet gaat werken.

ben daarna terug gegaan naar de t-mobile shop in vlissingen en zij hebben me overtuigd dat ik beter de tel ter reparatie kon geven. dit regelen zij netjes voor me. de mensen daar hebben me echt heel goed geholpen en ze vonden het zo vervelend voor me dat ze me zelf een kostenvergoeding aan hebben geboden omdat ik in de periode dat mn tel weg is geen gebruik kan maken van 3G .. dus dat is wel heel netjes.

de klantenservice van t-mobile kan nog wat leren van de t-mobile shop in vlissingen.

geen idee hoe lang het gaat duren. maar ik hoop op een positief resultaat. zal dat hier ook laten weten.

gr,
Lex
  #7  
Oud 10-08-08, 17:22
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

dat is idd erg vervelend! gaan ze het nu via de fabrieksgarantie regelen of via je tel. verzekering?
  #8  
Oud 10-08-08, 18:25
lexhardy lexhardy is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 5
Standaard

aangezien ik de tel nog geen 3 dagen had. is het kwestie van fabrieksgarantie. had nog geen tel verzekering. maar zodra ik m terug krijg ga ik die wel afsluiten ..
  #9  
Oud 10-08-08, 20:27
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

@ Lexhardy;

je hebt toch sowieso een jaar recht op fabrieksgarantie? en als je een verzekering gaat afsluiten, kijk dan goed welke verzekering.. want daar blijkt veel verschil in te zitten..zie het verzekeringstopic..
  #10  
Oud 25-07-09, 21:53
ruuddup ruuddup is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik had dit probleem ook, even het plastic verwijderen uit bij de oortelefoon met een naald, deze is blijkbaar blijven zitten bij het verwijeren van de beschermlaag! Me suf gezocht maar toch gevonden.

Succes,

Ruud
  #11  
Oud 25-07-09, 21:55
ruuddup ruuddup is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Talking Luidspreker probleem bij Iphone 3G

Is veel beschreven, de oplossing is erg simpel, vandaag zelf ervaren!

Ik had dit probleem ook, even het plastic verwijderen uit bij de oortelefoon met een naald, deze is blijkbaar blijven zitten bij het verwijeren van de beschermlaag! Me suf gezocht maar toch gevonden.

Succes,

Ruud
  #12  
Oud 27-07-09, 00:56
feelthetouch feelthetouch is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Bij mijn iphone komt hrt geluid voornamelijk uit het linkse luidsprekertje onder de iphone. Is dit normaal?
  #13  
Oud 27-07-09, 01:33
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Ja de andere is de microfoon
  #14  
Oud 27-07-09, 09:57
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

haha ja zoals Josh zegt.

Links = ext speaker
Rechts is mic
  #15  
Oud 19-01-10, 17:34
elvis1959 elvis1959 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

hoi bij instellingen staat me geluid icoontje op uit maar staat in werkelijkeheid gewoon aan.mijn kopte werkt gewoon maar heb geen bel/muziek over me tel speaker wie weet er raad
  #16  
Oud 19-01-10, 18:43
arthurbraun arthurbraun is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

dit riekt naar een aple probleem ik heb hetzelfde probleem wel muziek over de kop tel maar niks meer via de speakers dus geen bel toon geen muziek en geen toetsen geluiden.

ik heb mijn tel via at&t in usa gelkocht dan heb je dus echt een probleem je wordt niet geholpen door aple ondanks dat het toestel maar een paar maanden oud is.
hier is een taak voor de nma dit is volgens mij strafbaar omdat het toestel een jaar fabrieks garantie heeft en dit is niet afhankelijk van welke provider je hem hebt gekocht denk ik.

straks mogen we alleen bij shell tanken als je een opel koopt of bij texaco met een volkswagen.

dit gaat toch nergens over.
weet imand raad waar ik mijn 3gs kan laten maken.
of heeft ned ook een at&t kantoor ergens.
gr
arthur
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
auto reboot - iphone 4 nog geen uur oud! aleksrose iPhone algemeen 3 09-02-11 17:34
iPhone nog geen dag, nu al grote problemen chapp iPhone algemeen 2 08-01-09 21:05
Oud model NU nog kopen in VS? Stinos Koopinformatie USA 2 13-07-08 01:46
oud zoekt oud en is blij met ECHT roelf Archief 6 07-07-08 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.