iPhone maakt belgeluid bij inkomende whatsapp; niet storen aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanaf 23u staat "niet storen" automatisch aan op mijn iPhone 8+ met iOS 12.0.1. Gisterenavond om 23u05 deed er iemand abusievelijk een whatapp video-oproep naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone maakt belgeluid bij inkomende whatsapp; niet storen aan
Vanaf 23u staat "niet storen" automatisch aan op mijn iPhone 8+ met iOS 12.0.1.
Gisterenavond om 23u05 deed er iemand abusievelijk een whatapp video-oproep naar mij. Raar maar waar: de iPhone begon een belgeluid te maken, scherm bleef zwart en bij inschakelen van het toestel gewoon het zwarte niet-storen scherm. Ik heb berichtencentrum moeten openen om te zien dat het een WhatsApp video-oproep betrof. Bugje, of is hier ergens een bepaalde setting van? De rest houd-ie bij mijn weten stil. Na het "mute" knopje bovenaan te verzetten was het geluid wel weg... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s maakt geen geluid bij inkomende bel oproepen. | martvB | iPhone algemeen | 4 | 04-10-18 10:08 |
Geen geluidssignaal inkomende Whatsapp | chrisd1 | iPhone algemeen | 5 | 23-01-17 12:16 |
Itunes herkent iPhone niet en whatsapp maakt geen kopie | dbtje | iPhone algemeen | 7 | 26-09-16 19:53 |
iphone 3GS belgeluid doet het niet meer | jacq2 | iPhone algemeen | 2 | 22-05-12 17:18 |
Belgeluid iPhone 1G | codeman | iPhone algemeen | 0 | 11-10-08 14:03 |
|
|