//

iPhone 7Plus gaat niet in DFU en niet in Recovery Mode

iPhone 7Plus gaat niet in DFU en niet in Recovery Mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is geklooid met mijn iPhone. Ik denk een jailbreak erop en een wazige Android versie. Het ziet eruit als iOs, maar toch net niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-18, 13:00
helphelp helphelp is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 4
Standaard iPhone 7Plus gaat niet in DFU en niet in Recovery Mode

Er is geklooid met mijn iPhone. Ik denk een jailbreak erop en een wazige Android versie. Het ziet eruit als iOs, maar toch net niet. Ik wil weer een gewone iPhone, met een officiële iOs erop. Wat heb ik al geprobeerd:

- Terug naar fabrieksinstellingen (er verschijnt kort een Android logo). Werkt niet.
- Gekoppeld aan iTunes: telefoon verschijnt niet, dus kom niet verder.
- Diverse tools als MacFoneLab en Dr Fone geprobeerd. Deze vereisen dat de telefoon in DFU of Recovery Mode terecht komt, maar dat gebeurt dus niet. Knopjes vastgehouden tot kramp in mijn vingers.
- DFU heeft twee keer een zwart scherm met chinese tekens opgeleverd. Na wat op knopjes gedrukt te hebben ging de telefoon uit en na opstarten was alles weer zoals voorheen: de rare iOs-Android versie.
- Gekoppeld aan mijn Mac, zie ik bij Systeem info MT65xx Android Phone staan. Ik kan deze echter op geen enkele manier benaderen, dus ook geen andere systeemsoftware installeren.
- Bovenstaande tools en stappen ook geprobeerd op mijn Windows laptop.
- Windows geeft aan dat er een MT65xx gekoppeld wordt, maar ook hier weer op geen enkele manier te benaderen.

Dus HelpHelp! Hoe krijg ik mijn iPhone 7Plus weer normaal? Data bewaren is niet belangrijk, dat mag eraf.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-18, 13:13
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

andriod op een iphone ?? nog nooit van gehoord en is volgens mij niet mogelijk
als ie niet herkent word door itunes of welk programma dan ook voor de iphone denk ik dat je een kloon gekocht hebt en geen ori apple iphone 7
  #3  
Oud 01-12-18, 13:17
helphelp helphelp is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 4
Standaard

Als je googlet zijn er genoeg mogelijkheden te vinden om Android op een iPhone te zetten (niet geprobeerd, dus of ze werken, geen idee). Het ziet er, incl het doosje en de accessoires, heel officieel uit. Ik heb vaker iPhones gehad, dus ik weet hoe ze eruit zien en voelen.
  #4  
Oud 01-12-18, 13:48
Groofje Groofje is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 32
Standaard

Gefeliciteerd met je iPhone kloon! Als je het toch zo goed weet waarom stel je je vraag op een forum?
  #5  
Oud 01-12-18, 17:13
helphelp helphelp is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 4
Standaard

Oké, oké. Ik geef alleen aan wat ik zie, maar vooruit. We gaan er even van uit dat ik voor de gek ben gehouden (kans is zeer zeker aanwezig ) en dat het een kloon is. Dan is het einde verhaal? Geen iOs?
  #6  
Oud 01-12-18, 18:30
ikfixem ikfixem is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 24
Standaard

Dat lijkt mij de enige juiste conclusie. Einde verhaal. Hoe ben je hierin terecht gekomen? Was het een too good to be true deal die je niet kon passeren ofzo? Volgens mij moet je heel erg onoplettend of onbegaan zijn met de toestellen om een kloon aangesmeerd te krijgen. Tenzij je gewoon bent opgelicht. Android op iPhone... nee.
  #7  
Oud 02-12-18, 02:01
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Controleer het imei nr dan weet je het 100% zeker, wanneer dat niet overeenkomt met model, aantal GB en kleur.

Of ga op je telefoon naar de app Store, als je dan wordt geleid naar de Playstore dan weet je ook zeker dat je een kloon hebt.

Laatst gewijzigd door faire4u; 02-12-18 om 02:10. Reden: Toevoeging info
  #8  
Oud 02-12-18, 10:28
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

zijn genoeg kloon s te koop die bijna niet van een echte iphone te onderscheiden zijn
Alleen is meestal het scherm enz net niet de kwaliteit van een iphone en er staat dan andriod op ipv ios
  #9  
Oud 02-12-18, 11:26
helphelp helphelp is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 4
Standaard

Met wat jullie hier schrijven (sorry, ik wist niet eens dat er kloons bestonden), en wat gegoogel, moet ik concluderen dat het inderdaad een kloon is. Gelukkig heb ik m slechts gekregen en kan het ding dus mooi terug naar z'n vorige eigenaar.
  #10  
Oud 02-12-18, 13:43
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

goed idee , en dan een echte telefoon kopen ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone gaat niet uit recovery mode bokkie14 iPhone algemeen 13 05-02-11 16:24
iPhone 3GS gaat niet meer in recovery mode Roy46 iPhone algemeen 1 21-11-10 13:45
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
iPhone wil niet uit en niet in recovery mode mauritsvdven iPhone algemeen 1 30-07-08 14:57
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... Marked Unlock [archief] 22 12-05-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.