//

Amac neemt geen verantwoordelijkheid voor kapotte iPhone na batterijvervanging.

Amac neemt geen verantwoordelijkheid voor kapotte iPhone na batterijvervanging. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij Amac de batterij van mijn iPhone 6 plus laten vervangen. Ik had de telefoon goed werkend ingeleverd, maar toen ik hem terugkreeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-18, 21:50
Flotto's schermafbeelding
Flotto Flotto is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 5
Thumbs down Amac neemt geen verantwoordelijkheid voor kapotte iPhone na batterijvervanging.

Ik heb bij Amac de batterij van mijn iPhone 6 plus laten vervangen. Ik had de telefoon goed werkend ingeleverd, maar toen ik hem terugkreeg kon ik niet meer normaal met de telefoon bellen. Alleen op de speaker kon ik de andere partij horen. Dus weer terug naar de Amac dealer, telefoon naar hun servicecentrum teruggestuurd. Wat krijg ik te horen? Om het probleem te verhelpen dient de iPhone vervangen te worden, kosten €421,- Valt niet onder de garantie van de batterijvervanging wordt erbij gezegd...

Nou zeg, mijn iPhone deed het prima toen ik hem inleverde. Krijg ik 'm kapot terug en Amac neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Het enige wat ze toezeggen is dat ik het geld van de batterijvervanging terug kan krijgen.
Ik mag er toch vanuit gaan dat mijn iPhone niet in een slechtere staat terugkomt na een batterijvervanging? Controleert Amac een iPhone niet voordat een batterij vervangen wordt of in ieder geval voordat ze worden teruggezonden naar de klant? Ik neem aan dat daar software voor is die alle functies controleert.

Wat kan ik het beste doen nu Amac geen verantwoordelijkheid neemt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-18, 07:45
newremco newremco is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Locatie: Zeeland
Berichten: 42
Standaard

wat je kan doen ja dat wordt een getrouw trek, wat ik zou doen is een een aangetekende brief sturen met de waarschuwing als er binnen 1 week geen oplossing komt dat je je rechtsbijstand (als je die hebt, en anders een advocaat gaat)en dan even kijken hoe ze daar op reageren,
  #3  
Oud 13-12-18, 09:26
yermolai yermolai is offline
• iOS
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Regio 076
Berichten: 67
Standaard

Kassa of Radar inlichten ?
__________________
iPhone 8 Plus, 64Gb, SpaceGray
Reageren

Labels
amac, batterijvervanging, iphone kapot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijvervanging; kosten verzekerde verzending? XIII iPhone algemeen 4 12-02-18 08:56
Bijna geen iPads meer in amac leiden erikroeier iPhone algemeen 2 08-08-13 18:37
5x een kapotte iphone....geen extra service. rmsappl iPhone algemeen 6 08-05-12 23:21
kapotte mic iphone & geen service tommynr7 iPhone algemeen 2 29-05-11 20:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.