//

kan email niet lezen

kan email niet lezen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3g (niet gejailbreakt) en wanneer ik in de mail app ga dan gaat hij meteen zoeken naar emails maar houd daar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-08, 13:55
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard kan email niet lezen

ik heb een iphone 3g (niet gejailbreakt) en wanneer ik in de mail app ga dan gaat hij meteen zoeken naar emails maar houd daar nooit meer mee op waardoor ik geen emails kan lezen . hoe kan ik dit goed instellen of fixen.
ik heb er drie acounts in staan:
Een gmail acount.
een hotmail acount (via izymail).
en een exchange acount(via mail2web).

edit: alle emails doen het wel van mijn gmail en hotmail acount maar niet van exchange account. dus van mijn exchange acount kan ik ze niet lezen en dat is nog wel de belangrijkste.

edit2: nu is heel mijn inbox in de iphone van mijn exchange acount leeg maar op het internet doet hij het gewoon

edit3: ik denk zelf dat het een fout is bij mail2web omdat mijn agenda ook niet wordt gesynct

Laatst gewijzigd door renssies; 07-08-08 om 14:06.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-08, 14:37
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Controleer even of je instellingen van Exchange wel 100% goed staan: How do I configure mail2web.com LIVE or Personal Exchange for my iPhone/iPod Touch 2.0? of How do I configure mail2web.com Business Exchange for my iPhone/iPod Touch 2.0?.
  #3  
Oud 07-08-08, 14:44
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard

Ondertussen heb ik de url van de server (die het overgens erst wel deed) van mobile.exchange.mail2web.com verandert naar exchange.mail2web.com nu werkt de agenda weer maar niet de mail zelfs alle mappen staan niet meer in de mail alleen inkomend.
edit: hij doet het weer ik akn mijn mail weer lezen en bedank iphone club want dor jullie eerste link kwam ik erachter dat de link van mobile.exchange.mail2web.com sinds gister niet meer bestaat voor iphone en is veranderd in exchange.mail2web.com dus bedankt

Laatst gewijzigd door renssies; 07-08-08 om 14:50.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen gws iPhone algemeen 2 10-10-14 16:21
kan inhoud ipad niet lezen gieleke6 iPad algemeen 2 12-09-10 12:51
Kan XS4ALL mail niet meer lezen ... hpulles iPhone algemeen 3 27-01-10 17:44
itunes kan de inhoud van de iphone niet lezen vdbiezen iTunes 0 07-01-10 23:25
Iphone kan bestandsformaat niet lezen blablaman iTunes 0 12-07-09 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.