//

Kan iphone wel zien via itunes maar niet in verkenner?

Kan iphone wel zien via itunes maar niet in verkenner? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik kan met mijn windows (10 64 bits) verkenner niet meer de map dcim in. Sterker nog hij ziet de telefoon helemaal niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-19, 23:34
MB01 MB01 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2019
Berichten: 1
Question Kan iphone wel zien via itunes maar niet in verkenner?

Hallo allemaal,

Ik kan met mijn windows (10 64 bits) verkenner niet meer de map dcim in. Sterker nog hij ziet de telefoon helemaal niet meer in verkenner.

Echter als ik ITunes open ziet hij gewoon de telefoon. En kan ik er ook alles mee doen.

Wat ik al gedaan heb, iTunes meerdere malen opnieuw geinstalleerd.
Het probleem blijft. Ook diverse tips van het net uitgevoerd.

Probleem is dat bij USB keurig de driver staat. Echter na instalatie ITunes laat hij er nog een zien MTP USB met een driehoek. Zie bijlage.

Ook heb ik de laatste versie van ITunes en de laatste firmware IOS 12.1.2
Ik kom er echt niet uit....

Alvast bedankt voor de tips en tijd!

Zou mooi zijn als het opgelost wordt via het forum.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Knipsel.JPG‎ (70,1 KB, 7x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltonen in itunes te zien maar niet op iphone!! Bloemken iTunes 17 21-09-12 12:47
App wel geïnstalleerd maar niet te zien Guest-201505121748 iPad algemeen 8 14-11-11 09:21
Foto: Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien gitano Muziek, foto & video 3 08-09-09 23:49
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner bjk1975 iTunes 2 27-08-09 20:51
Muziek: Itunes laat maar een paar liedjes van mn iPhone zien!?? joey.niftrik Muziek, foto & video 1 28-03-09 00:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.