//

2 iPhones 2 whatsapp accounts 2 iCloud accounts combineren

2 iPhones 2 whatsapp accounts 2 iCloud accounts combineren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik ben vrij intensief op zoek geweest naar ik kan de oplossing voor onderstaand probleem nergens vinden. Wellicht hebben jullie een oplossing voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-19, 09:36
Foddermocker Foddermocker is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 22
Standaard 2 iPhones 2 whatsapp accounts 2 iCloud accounts combineren

Dag mensen,

Ik ben vrij intensief op zoek geweest naar ik kan de oplossing voor onderstaand probleem nergens vinden. Wellicht hebben jullie een oplossing voor mij.

Ik heb privé een iPhone 7 met zijn eigen nummer en whatsapp account. Nu heb ik zakelijk eindelijk een iPhone gekregen (XR). Op de xr heb ik reeds whatsapp in gebruik.

Ik wil graag van mijn privé abo af, maar zonder het verlies van de geschiedenis van whatsapp op mijn privé telefoon. Hoe kan ik die geschiedenis en groepen naar de nieuwe telefoon (account) exporteren? Ik weet niet zeker wat er gebeurt wanneer ik op de oude telefoon in whatsapp opgeef dat ik een nieuw nummer heb. Komen de reeds gevormde groepen van zakelijk dan ook op dat account? De geschiedenis van het zakelijk account is niet zo van belang. Maar beheerder in sommige groepen zijn wel.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-19, 07:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Beheer van groepen gaat gewoon mee met je nummer (dus ook naar een andere telefoon indien nodig) Eea is gekoppeld aan je nummer.

Samenvoegen van het ene tel nr naar een ander tel nr, kan vzv ik weet gewoonweg niet. Wat volgens mij wel kan is dat je bij Whatsapp aan geeft dat je een ander nummer neemt, en je account mee wil verhuizen. Heb daar ooit iemand mee geholpen en dat lukte toen prima.
De geschiedenis van de gesprekken overzetten ging niet, wel ging het beheer van groepen zoals gezegd mee over. En de groepen blijven ook gewoon bestaan (alleen is de chat dan leeg ivm wegvallen geschiedenis)
  #3  
Oud 14-01-19, 07:58
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

https://faq.whatsapp.com/en/android/28030001/?lang=nl
  #4  
Oud 14-01-19, 20:25
Foddermocker Foddermocker is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 22
Standaard

Ok jammer.

Iemand anders nog een idee? Of ervaring met third party apps? Ik heb wel andere backup programma’s gezien. Maar geen vermelding met samenvoeging van accounts. Ik weet dat het een uitdaging is. Maar ik dacht ik ben vast niet de enige met zakelijk en privé...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 icloud accounts en 1 whatsapp zkok iCloud 1 28-09-16 16:16
2 whatsapp accounts op iphone MrJericho iPhone Apps 12 08-05-14 13:29
iCloud en iTunes met 2 accounts juriaanp iCloud 0 31-10-11 16:36
2 icloud accounts een mac kever45 iCloud 1 16-10-11 20:13
2 Iphones , 2 itunes accounts (prive en werk) rikoos iPhone Apps 9 03-10-10 10:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.