2 iPhones 2 whatsapp accounts 2 iCloud accounts combineren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik ben vrij intensief op zoek geweest naar ik kan de oplossing voor onderstaand probleem nergens vinden. Wellicht hebben jullie een oplossing voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iPhones 2 whatsapp accounts 2 iCloud accounts combineren
Dag mensen,
Ik ben vrij intensief op zoek geweest naar ik kan de oplossing voor onderstaand probleem nergens vinden. Wellicht hebben jullie een oplossing voor mij. Ik heb privé een iPhone 7 met zijn eigen nummer en whatsapp account. Nu heb ik zakelijk eindelijk een iPhone gekregen (XR). Op de xr heb ik reeds whatsapp in gebruik. Ik wil graag van mijn privé abo af, maar zonder het verlies van de geschiedenis van whatsapp op mijn privé telefoon. Hoe kan ik die geschiedenis en groepen naar de nieuwe telefoon (account) exporteren? Ik weet niet zeker wat er gebeurt wanneer ik op de oude telefoon in whatsapp opgeef dat ik een nieuw nummer heb. Komen de reeds gevormde groepen van zakelijk dan ook op dat account? De geschiedenis van het zakelijk account is niet zo van belang. Maar beheerder in sommige groepen zijn wel. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beheer van groepen gaat gewoon mee met je nummer (dus ook naar een andere telefoon indien nodig) Eea is gekoppeld aan je nummer.
Samenvoegen van het ene tel nr naar een ander tel nr, kan vzv ik weet gewoonweg niet. Wat volgens mij wel kan is dat je bij Whatsapp aan geeft dat je een ander nummer neemt, en je account mee wil verhuizen. Heb daar ooit iemand mee geholpen en dat lukte toen prima. De geschiedenis van de gesprekken overzetten ging niet, wel ging het beheer van groepen zoals gezegd mee over. En de groepen blijven ook gewoon bestaan (alleen is de chat dan leeg ivm wegvallen geschiedenis) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok jammer.
Iemand anders nog een idee? Of ervaring met third party apps? Ik heb wel andere backup programma’s gezien. Maar geen vermelding met samenvoeging van accounts. Ik weet dat het een uitdaging is. Maar ik dacht ik ben vast niet de enige met zakelijk en privé... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 icloud accounts en 1 whatsapp | zkok | iCloud | 1 | 28-09-16 17:16 |
2 whatsapp accounts op iphone | MrJericho | iPhone Apps | 12 | 08-05-14 14:29 |
iCloud en iTunes met 2 accounts | juriaanp | iCloud | 0 | 31-10-11 17:36 |
2 icloud accounts een mac | kever45 | iCloud | 1 | 16-10-11 21:13 |
2 Iphones , 2 itunes accounts (prive en werk) | rikoos | iPhone Apps | 9 | 03-10-10 11:39 |
|
|