//

Traag opladen in iOS 12.1

Traag opladen in iOS 12.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar mijn iPhone 5S voorheen binnen ca. 2 uur de batterij volledig had opgeladen, duurt het nu met iOS 12.1 soms tot 7 uur. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-19, 11:56
Goudrenet Goudrenet is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: S.E. Asia
Berichten: 18
Standaard Traag opladen in iOS 12.1

Waar mijn iPhone 5S voorheen binnen ca. 2 uur de batterij volledig had opgeladen, duurt het nu met iOS 12.1 soms tot 7 uur.
Ik heb iOS 12.1.2. tot dusver niet geïnstalleerd want, gelet op de info lijkt me deze update irrelevant voor een iPhone 5S.
Is er een manier dat het opladen weer sneller kan plaatsvinden zoals ik gewend was?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-19, 12:25
Goudrenet Goudrenet is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: S.E. Asia
Berichten: 18
Standaard

Sommige dingen lossen zich in de tijd vanzelf op. Dacht ik aanvankelijk dat het trage opladen weer een of ander "slimmigheidje" van Apple was; niet dus! Boosdoener was de adapter, bij gebruik van een andere adapter bleek de oplaadtijd weer als voorheen ca. 2 uur. Met andere woorden de bijgeleverde adapter is rijp voor de junk shop.
  #3  
Oud 26-02-19, 14:28
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Kijk! Fijn dat je even terugkoppeling geeft. Die van een 5S is natuurlijk ook al aan e leeftijd.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #4  
Oud 26-02-19, 16:56
Goudrenet Goudrenet is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: S.E. Asia
Berichten: 18
Standaard

Als aanvulling, dit is mijn 2e 5S. De eerste kocht ik in 2013 en in 2016 crashte het moederbord. Was toen in Hong Kong en kon toen tegen bijbetaling van iets meer als 200 euro weer een nieuwe 5S kopen. Met andere woorden "slechts" 3 jaar oud haast. Even terzijde, de 5 serie blinkt niet echt uit qua duurzaamheid, mijn 5 van 2012, die ik had weg gegeven gaf ook de geest in 2016. Mijn good old 4S, daar is de huidige bezitter nog heel tevreden mee. Vorig jaar batterij vervangen en voor de rest doet ie nog prima, ik bedoel maar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontzettend traag opladen door iOS 7 zwll iPhone algemeen 2 19-09-13 17:47
iPad 3 opladen gaat zeer traag Mieleapple iPad algemeen 7 14-06-12 16:33
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 09:37
3gs TRAAG flaman87 iPhone algemeen 0 20-07-09 12:31
Af en toe traag Pako iPhone algemeen 5 23-07-08 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.