//

Samsung soundbar koppelen lukt maar geen geluid

Samsung soundbar koppelen lukt maar geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn IPad en/of IPhone koppelen met de Samsung soundbar gaat makkelijk en snel. Alleen komt er sinds enkele maanden geen geluid meer uit de soundbar. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-19, 21:56
ZXR750 ZXR750 is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2019
Berichten: 3
Standaard Samsung soundbar koppelen lukt maar geen geluid

Mijn IPad en/of IPhone koppelen met de Samsung soundbar gaat makkelijk en snel. Alleen komt er sinds enkele maanden geen geluid meer uit de soundbar. Het heeft even geduurd voor ik door had dat als de koppeling tot stand is gekomen er op zowel de IPad als op de IPhone er gelijk een hoofdtelefoon symbooltje rechts bovenin verschijnt. Kennelijk denken de apparaten dat ik een koppeling met een hoofdtelefoon heb gemaakt. Wat ik ook probeer, ik krijg de hoofdtelefoon symbooltjes niet weg. Voorheen was dit niet, ik heb het idee dat dit probleem is ontstaan na een update een tijdje geleden maar ik weet niet welke. Beide toestellen hebben nu de laatste update. Wie heeft er een tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-19, 09:30
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Heb je de soundbar al eens helemaal verwijderd uit je BT apparaten in je Instellingen?
  #3  
Oud 15-01-19, 11:42
ZXR750 ZXR750 is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2019
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonus Bekijk bericht
Heb je de soundbar al eens helemaal verwijderd uit je BT apparaten in je Instellingen?
Ik heb inderdaad 'dit apparaat vergeten' al eens gebruikt. Helaas geen resultaat.
  #4  
Oud 15-01-19, 11:51
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Wat gebeurt er als je een ander apparaat dan je iPhone/iPad koppelt?
  #5  
Oud 16-01-19, 20:14
ZXR750 ZXR750 is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2019
Berichten: 3
Standaard

Ik heb 2 Android telefoons gekoppeld met de soundbar en bij beiden kwam er ook geen geluid uit de soundbar. Bij 1 van deze 2 telefoons verscheen er ook een hoofdtelefoontje in beeld. Vreemd alleen dat het vroeger wel allemaal lukte. Ik zal eens kijken of er voor de soundbar firmware beschikbaar is. Bedankt voor zover!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan mijn Ipad niet koppelen aan soundbar hvandekamp iPad algemeen 2 30-06-14 17:56
iPhone 4 microfoon vervangen maar nog geen geluid robijnv iPhone algemeen 0 05-11-12 21:58
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker kennyyang iPad algemeen 0 07-09-12 02:53
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... pballeur iPhone Navigatie 1 20-11-09 11:52
Wel trillen maar geen geluid ropri iPhone algemeen 9 04-08-08 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.