Instellingen geeft melding, maar kan deze niet vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga proberen om mijn probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Sinds de laatste update (12.1.3) geeft Instellingen een melding, de welbekende rode stip met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen geeft melding, maar kan deze niet vinden
Ik ga proberen om mijn probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven.
Sinds de laatste update (12.1.3) geeft Instellingen een melding, de welbekende rode stip met een 1, aan, maar ik kan deze melding niet vinden. Nu weet ik natuurlijk niet of het aan de update ligt, maar ik krijg de melding niet weg. Ik heb mijn telefoon al uitgezet, maar het helpt niet. Het probleem is inmiddels opgelost, ik heb de 'badge' bij berichtgeving uitgezet. Zo simpel kan het soms zijn! Laatst gewijzigd door Gnoesify; 31-01-19 om 17:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde. Alles al bekeken maar geen idee waar het aan ligt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Mijn telefoon geeft foto's aan maar deze zijn 'leeg' | DorineK | Muziek, foto & video | 2 | 06-10-14 03:47 |
Tweaks niet in instellingen te vinden | rkltnk | Jailbreak apps en thema's | 8 | 26-12-13 14:45 |
Melding niet originele kabel (zelfs als deze niet oplaad) | Davejeurink | iPhone algemeen | 0 | 26-09-13 14:23 |
Barrel niet te vinden in Instellingen | lexkol | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-01-11 22:08 |
|
|