//

Is er een manier om een aanraking op je scherm bv oneindig om de 10 seconde herhalen

Is er een manier om een aanraking op je scherm bv oneindig om de 10 seconde herhalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een bepaalde app op de iPhone is het van belang dat ik op een bepaalde plek(altijd zelfde plek) een herhaling in kan stellen! Dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-02-19, 20:32
Ertjuhhhhh Ertjuhhhhh is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 7
Standaard Is er een manier om een aanraking op je scherm bv oneindig om de 10 seconde herhalen

Voor een bepaalde app op de iPhone is het van belang dat ik op een bepaalde plek(altijd zelfde plek) een herhaling in kan stellen! Dus dat bv om de 10 seconde de iPhone signaal krijgt dat ik een knop op het scherm bedien!

Ik heb een iPhone 6 met softwareversie 12.1.4 zonder jailbreak!
Het liefst los ik mijn ‘probleem’ op door een simpele app of instelling ergens maar als het alleen kan door middel van een jailbreak (geen idee of dat mogelijk is voor mijn softwareversie) dan vind ik dat ook prima! Dan wil ik graag weten hoe ik hem jailbreak en via welke app ik dat dan moet doen!

Ik heb zelf al gegoogled en al wel wat geprobeerd via Instellingen-Algemeen-Toegankelijkheid-Schakelbediening en dan recept toevoegen maar die herhaalt maar maximaal 1 x mijn aangepaste aanraking!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen reactie bij aanraking scherm I phone 6 sakaia iPhone algemeen 7 24-07-16 10:30
iPhone 4s scherm reageert zonder aanraking CSW1990 iPhone algemeen 9 16-12-14 11:48
Iphone3gs uitvallen na aanraking links scherm Donronca iPhone algemeen 4 30-01-12 19:19
aanraking van het scherm lukt niet demies iPhone algemeen 0 02-03-10 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.