//

Schermtijd op iPhone kind verlengd via iPhone ouder

Schermtijd op iPhone kind verlengd via iPhone ouder discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag. We hebben schermtijd ingesteld op de iPad en iPhone van mijn dochter, maar als ze dan door haar tijd heen zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-19, 11:59
Ringeding Ringeding is offline
• iOS 14.6
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 19
Standaard Schermtijd op iPhone kind verlengd via iPhone ouder

Ik heb een vraag.
We hebben schermtijd ingesteld op de iPad en iPhone van mijn dochter, maar als ze dan door haar tijd heen zit moet ik op haar iPhone/ipad de oudercode invoeren. Dit is thuis geen probleem, maar als ze ergens anders is wel natuurlijk.

Nu moet het volgens een vriendin zo zijn, dat ik ook vanaf mijn eigen telefoon toestemming kan geven (dit hebben we al wel met apps installeren, dan moet ze eerst via onze telefoons toestemming vragen).
Als ik bij delen met gezin klik op "schermtijd" dan krijgen zowel mijn man op zijn telefoon (is gezinshoofd) als ik (Ouder) een wit scherm op mijn telefoon te zien. Weet iemand hoe dit kan?

We draaien allemaal op de laatste software versie.


Edit: het is ineens wel gelukt.

Laatst gewijzigd door Ringeding; 04-04-19 om 12:55. Reden: Ineens lukte het wel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Connnecteren AirPods met iPhone ouder dan 6s Xevro iPhone algemeen 2 21-12-16 09:05
Na reparatie nieuwe iphone gekregen, garantie verlengd? TopCored iPhone algemeen 3 07-02-13 11:51
iphone 4: ouder reserve kopie terugzetten Leuvie iPhone algemeen 12 02-02-13 18:06
Items ouder dan een jaar niet gesynchroniseerd naar iPhone ? ruud4810 iTunes 0 25-04-11 15:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.