iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Help...simtray vast door Universal SIM (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/18555-help-simtray-vast-door-universal-sim.html)

risjard 08-08-08 20:44

Help...simtray vast door Universal SIM
 
Vandaag eindelijk mijn Universal SIM binnengekregen. Gelijk proberen met mijn KPN sim.

Heel voorzichtig stukje afgeknipt en dunner gemaakt m.b.v. een stukje schuurpapier. Netjes met plakbandje in simtray gedaan en voorzichtig in de iPhone 3G gedaan.

Ik hoefde niets eens hard te drukken. Helaas kreeg ik gelijk een simlock.
Dus zou ik 'm er weer uit halen.

Met geen mogelijk meer eruit te krijgen nu. :mad:
De tray heb ik er een stukje uitgekregen, maar de sim en chip komen niet omhoog. Ik kan dus ook niet met een pincet of tangetje de sim er proberen uit te halen.

Help....wat moet ik doen? Ik durf ook niet teveel kracht te zetten anders ben ik bang dat alles stuk gaat.

slodo 08-08-08 20:45

als je in amsterdan woont, kan je misschien naar tele-world gaan. daar hebben ze bij mij ook zo'n ding er uit gekregen.
maar het klopt, hij zit heel strak er in

risjard 08-08-08 21:02

1 Bijlage(n)
Ritje Amsterdam heb ik er wel voor over.

Voor de duidelijkheid nog een foto toegevoegd.

Ezekiel 08-08-08 21:06

zo te zien kan je met een heel dun tangetje er bij (moet je wel zo'n tangetje hebben.
anders inderdaad even nar amsterdam.

slodo 08-08-08 21:28

hier een link van de winkel.
misschien ff bellen om te kijken of ze tijd hebben
TeleWorld Officieel Servicepoint van Nokia, Sony-Ericsson en Samsung - Amsterdam - Kinkerstraat 6
en bij mij was het wel een iets andere turbo sim. namelijk een hypersim, maar ik denk dat niet veel uitmaakt

casdejong 09-08-08 00:14

Met een paperclip ding in drukken en zorgen dat de tray+sim iets uitsteekt. Daarna met een stanleymesje zachtjes in de zijkant steken en met beleid, -ik herhaal: met beleid,- het geheel omhoog duwen.

Dit werkte bij mij zonder beschadigingen.

Succes!

Edit: Zie nu pas je foto : dat ziet er niet helemaal gezond uit. Klein tangetje of inderdaad een retourtje A'dam!

Nog meer succes!

Destiny 18-08-08 00:13

Discussie verplaatst naar problemen.

risjard 21-08-08 19:44

Helaas had die zaak in Amsterdam de sim er niet goed uit kunnen krijgen 2 weken geleden. De tray was kapot gegaan. Deze wilde er ook niet meer uit met een paperclip. Na het plaatsen van een andere tray met de t-mobile simcard bleek dat deze ook niet meer te lezen was.
Het binnenwerk was waarschijnlijk ook beschadigd.

Toen heb ik naar Belcompany gebracht voor reparatie. Vandaag eindelijk bericht...er ligt een compleet nieuwe iPhone klaar.

Dus geen reparatiekosten....zojuist opgehaald. Is dit mazzel of niet?
Ik ben ongelovelijk blij met de nieuwe iPhone.

BruceSV 21-08-08 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door risjard (Bericht 174663)
Helaas had die zaak in Amsterdam de sim er niet goed uit kunnen krijgen 2 weken geleden. De tray was kapot gegaan. Deze wilde er ook niet meer uit met een paperclip. Na het plaatsen van een andere tray met de t-mobile simcard bleek dat deze ook niet meer te lezen was.
Het binnenwerk was waarschijnlijk ook beschadigd.

Toen heb ik naar Belcompany gebracht voor reparatie. Vandaag eindelijk bericht...er ligt een compleet nieuwe iPhone klaar.

Dus geen reparatiekosten....zojuist opgehaald. Is dit mazzel of niet?
Ik ben ongelovelijk blij met de nieuwe iPhone.

Mooie service dat je gelijk nieuwe iPhone krijgt.

knny 21-08-08 21:14

Wow je hebt zeker wel geluk dan.

Ik heb minder geluk. Door het vastzitten van mijn eerste yessim heb ik denk ik meer gesloopt dan de bedoeling was. Het lijkt wel of de simconnectoren verbogen/niet meer op hun plek zitten want hij maakt geen enkel contact meer met een simkaart.

Heb het toestel nu bij een repairwinkel liggen en zij gaan de Iphone open maken en kijken of ze het spul kunnen buigen/terugzetten zodat hij het weer doet.

Anders is mijn AT&T toestel een dure IPOD :(

jetgadget 01-09-08 14:37

@knny Hoe is dit afgelopen??? was dit nog te repareren en zo ja WAAR?

knny 01-09-08 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jetgadget (Bericht 181815)
@knny Hoe is dit afgelopen??? was dit nog te repareren en zo ja WAAR?

Nope helaas niet, heb nu een Ipod touch :rolleyes:

Maare via Patrick gekocht en hij geeft mij een spiksplinternieuwe :D
Moet nog even wachten op de levering van dinsdag


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.