iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone XS Max verliest continue Wi-Fi (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/185632-iphone-xs-max-verliest-continue-wifi.html)

FredjeBuys 25-04-19 18:31

Iphone XS Max verliest continue Wi-Fi
 
Beste Apple-vrienden, Sinds 2 maand ben ik in het bezit van een XS Max. Het toestel werkt tevreden maar sinds een 2tal weken verliest de Iphone om de haverklap het signaal met de Wi-Fi. Alles op 4G werkt perfect en snel. Maar op Wi-Fi gaat het van snel naar niks tot opnieuw snel. Ik heb alle instellingen en ook de netwerkinstellingen gereset. Het toestel via Itunes al op fabrieksinstellingen gezet, tot het aanschaven van een nieuwe router. Het probleem is niet continue maar toch op regelmatige basis. Wat kan ik nog doen, het toestel binnen geven voor herstelling of zijn er nog andere opties? Het toestel is nooit gevallen en is in perfecte handen. Het probleem was al voor IOS 12.2 en in de huidige versie blijft het probleem.

trimix 25-04-19 19:28

valt de Wi-Fi bij andere Wi-Fi hotspots ook weg ? heb je toevallig kpn thuis Wi-Fi ?

FredjeBuys 25-04-19 19:35

Het Wi-Fi valt bij alle hotspots weg. Maar enkel op een "oude" Netgear router, dan weer niet. Ik zit bij de Belgische provider Orange, 4G werkt perfect.

trimix 26-04-19 07:50

probeer er eens een beta firmware op te zetten via 3 u tools kijk eens of dat werkt ?

kunt altijd weer terug via itunes naar een gewone ios

3 u tools is gratis software voor windhoos

FredjeBuys 26-04-19 08:33

Het probleem is opgelost. Ik had een recente router van Netgear en na stevig googelen de oplossingen gevonden. Je moet in een Netgear de WMM-functie uitschakelen en je Wi-Fi-connectie is ogenblikkelijk stabiel.

trimix 26-04-19 18:53

ok mooi dat dat is opgelost meeste routers die providers bij mensen binnenhangen is ook gewoon rotzooi netgear is niet zo heel slecht laat ik het daar maar op houden

belgiumiphone 27-04-19 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FredjeBuys (Bericht 1048802)
Het probleem is opgelost. Ik had een recente router van Netgear en na stevig googelen de oplossingen gevonden. Je moet in een Netgear de WMM-functie uitschakelen en je Wi-Fi-connectie is ogenblikkelijk stabiel.

Ik zit thuis ook bij Orange België en ik heb hetzelfde probleem. Maar bij mij zit er geen extra router op, ik werk gewoon met de router van Orange zelf. Kan ik dan ook de WMM functie uitschakelen?

Bij mij werkt de Wi-Fi op andere plekken trouwens wel stabiel.

trimix 28-04-19 09:16

even zoeken op google hoe je dat uit kunt zetten op een router van orange ?
Of een eigen router achter die van orange zetten en de router van orange dus alleen als modem gebruiken

belgiumiphone 28-04-19 16:40

Ik had gezocht voor ik de vraag postte. Via Google vind ik de handleiding van de modem van Orange terug. Daar staat niets in over WMM.

Als ik het zo kan oplossen, zonder extra router, liever zo.

FredjeBuys 29-04-19 11:39

Neem eens contact op met Orange of ga naar een shop. Op Netgear, Linksys en D-link routers zit VMM op aanwezig, weliswaar de recentste modellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:07.