//

Macbook snel leeg

Macbook snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Hopelijk is het akkoord dat ik mijn vraag hier plaats. Ik zie dat er niet specifiek een kopje is voor de macbook maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-19, 21:06
Roos1995 Roos1995 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 29
Standaard Macbook snel leeg

Hallo allemaal,

Hopelijk is het akkoord dat ik mijn vraag hier plaats. Ik zie dat er niet specifiek een kopje is voor de macbook maar aangezien ik verwacht dat er toch mensen zijn die er verstand van hebben, stel ik hem toch.

Ik heb een Macbook Air (2017) van 1.5 jaar oud. Het valt mij de laatste tijd op dat de accu erg snel leeg is. Waar ik normaal met 100% accu zeker een dag kon, is hij nu na (ongeveer) 4 uren gebruik echt leeg. Ik gebruik hem voornamelijk voor school en na een schooldag waar ik niet eens zoveel de macbook gebruik is hij echt leeg. Ik heb er geen gekke apps (naar mijn weten) op staan en gebruik hem voornamelijk voor het uittypen van word bestanden.

Als ik de accuduur bekijk staat er ''normaal'', dus dat zou moeten werken.
Wel valt het mij op dat hij soms ook erg warm wordt, voornamelijk het toetsenbord. Soms begint hij te blazen. Ik heb er wel altijd een hoes om.. deze heb ik er nu afgehaald.. misschien dat hij de hitte niet goed kwijt kan? Zou dit ook invloed kunnen hebben op de accuduur? De hoes zit er al wel een tijd op en het probleem is van de laatste weken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie inhoud/iPhone wordt snel warm en loopt snel leeg UtharSmith iPhone algemeen 5 15-02-16 20:09
Iphone 4 Snel Leeg. fastliife iPhone algemeen 3 10-12-12 15:03
Batterij snel leeg met 3G aan meelezer21 iPhone algemeen 6 28-11-12 13:20
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! Sebastiaan iPhone algemeen 52 31-12-10 23:22
Accu snel leeg? iFooon Archief 2 27-07-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.