iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iCal op iPhone installeren? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/18599-ical-op-iphone-installeren.html)

Jobbele 09-08-08 14:37

iCal op iPhone installeren?
 
Graag wil ik iCal op de iPhone. Thuis werk ik met Windows. Nu heb ik in het begin de Outlook-agenda gesynchroniseerd. Is er een mogelijkheid om iCal op mijn iPhone te zetten?

Ben al enige tijd aan het Googlen maar kan geen oplossing/antwoord vinden...

iklaas 09-08-08 22:21

iCal ZIT standaard al op je iPhone! Het is een uitgeklede versie, dat wel maar het is iCal.

Het zou er selfs niet eens af kunnen, immers het maakt onderdeel uit van het OS!

Jobbele 10-08-08 09:50

iklaas, dankjewel voor je antwoord, heb me suf gezocht. Maar wat je zegt is heel logisch. Om eerlijk te zijn vind ik de agenda-functie, die ik veel gebruik, dan wel tegenvallen omdat je er geen kleuren aan kunt geven. Ik geloof dat daar al meer 'klachten' over zijn geweest. In ieder geval bedankt!

iklaas 10-08-08 09:59

Hoi,

Je kunt kleuren aangeven per kalender, niet per soort evenement. Stel je hebt een werk kalender en een thuis kalender, dan kun je de een een andere kleur geven dan de andere. Je kunt geen kleur toekennen aan verschillende activiteiten BINNEN een kalender. Dat is lastig maar ook logisch, want anders komt alles door elkaar.

Dit is overigens precies hoe iCal het ook doet. Als je Outlook gebruikt kun je kleuren toekennen en dat is ook slim. Als je je activiteiten kunt opdelen in een paar grote stukken dan kun je dat in Outlook ook doen. Je maakt dan meerdere kalenders aan en zet ze allemaal aan om te bekijken...dat geloof ik al vanaf versie 2003, 2007 kan het zeker.

Succes!

Jobbele 11-08-08 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iklaas (Bericht 165839)
Hoi,

Je kunt kleuren aangeven per kalender, niet per soort evenement. Stel je hebt een werk kalender en een thuis kalender, dan kun je de een een andere kleur geven dan de andere. Je kunt geen kleur toekennen aan verschillende activiteiten BINNEN een kalender. Dat is lastig maar ook logisch, want anders komt alles door elkaar.

Dit is overigens precies hoe iCal het ook doet. Als je Outlook gebruikt kun je kleuren toekennen en dat is ook slim. Als je je activiteiten kunt opdelen in een paar grote stukken dan kun je dat in Outlook ook doen. Je maakt dan meerdere kalenders aan en zet ze allemaal aan om te bekijken...dat geloof ik al vanaf versie 2003, 2007 kan het zeker.

Succes!

Hoi,

Ik ga eens klooien met de kleuren in mijn Outlook-agenda. Eens kijken hoe het er dan uitziet op de iPhone.

In mijn zoektocht kwam ik overigens Pocket Informant tegen. Wordt al erg veel gebruikt door gebruikers van Windows Mobile. In het najaar komt de iPhone-versie uit. Ziet er erg goed uit! Voor info en screenshots: www.pocketinformant.com

Dank voor je info,
Jobbele


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.