//

Probleem na synchronisatie Outlook contactpersonen

Probleem na synchronisatie Outlook contactpersonen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De update naar iOS13 en 13.1 heeft na de eerste synchronisatie (via iTunes) van mijn iPhone 7 met Outlook 2016 een probleem veroorzaakt bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-19, 22:56
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard Probleem na synchronisatie Outlook contactpersonen

De update naar iOS13 en 13.1 heeft na de eerste synchronisatie (via iTunes) van mijn iPhone 7 met Outlook 2016 een probleem veroorzaakt bij de adresweergave van mijn (230+) contactpersonen.
Na de update bleken de postcodes van de adressen allemaal achter de plaatsnaam te zijn geplaatst in Outlook. Bij mijn iPhone stonden ze nog wel hetzelfde (de postcodes dus voor de plaatsnaam).
Ik bemerkte dit al na de eerste synchronisatie met update iOS13 en heb toen alle adressen in Outlook handmatig gecorrigeerd. Helaas bleek na de update naar iOS13.1 dat alle postcodes in de adressen wéér opnieuw 'foutief' stonden.
Ik heb dit probleem nooit eerder gehad bij iOS updates.
Het herstellen van de postcode/adresnotaties in Outlook na zo'n update is een tijdrovend karwei :-(. Heeft iemand anders een soortgelijke ervaring? Hoe kun je dit bij volgende iOS updates voorkomen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-19, 16:55
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard

OPGELOST!
De laatste update naar iOS 13.1.1. heeft -ook- mijn probleem met de verkeerde notatie van de postcodes in bij de adressen van de contactpersonen in Outlook 2016 verholpen: Na de synchronisatie met mijn iPhone blijven in Outlook de postcodes bij de adressen nu weer netjes vóór de plaatsnaam staan...
  #3  
Oud 28-09-19, 17:15
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Fijn dat je even de oplossing meldt. zelfs als er nog geen antwoord van iemand anders geweest is, kan dit wellicht een ander nog weer helpen.
Reageren

Labels
ios13, itunes, outlook 2016, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS13: Probleem na synchroniseren contactpersonen in Outlook 2016 apeka iPad algemeen 0 25-09-19 22:51
Synchronisatie contactpersonen majuma iPad algemeen 0 22-04-13 15:21
outlook synchronisatie probleem Engel iPhone algemeen 4 03-01-13 17:13
Contacten synchronisatie met outlook probleem Hoxbarg iPhone algemeen 4 21-05-12 00:07
Iphone 3GS Outlook 2007 synchronisatie probleem calendar agenda Karma iTunes 1 04-04-10 00:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.