//

Ik kan Apple Pay niet toevoegen bij betaalmethoden om Apple Music te kopen

Ik kan Apple Pay niet toevoegen bij betaalmethoden om Apple Music te kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil overstappen naar Apple Music en behalve Apple Pay is er niet een handige manier voor een 17-jarige om het te kopen en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-19, 19:04
Soperpp Soperpp is offline
• iOS 13.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2019
Berichten: 1
Standaard Ik kan Apple Pay niet toevoegen bij betaalmethoden om Apple Music te kopen

Ik wil overstappen naar Apple Music en behalve Apple Pay is er niet een handige manier voor een 17-jarige om het te kopen en ik dacht nu ik Apple Pay heb ik het ook gewoon hiervoor kon gebruiken maar ik zou niet weten hoe.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple music, apple pay, betaalmethode



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Hoe cd toevoegen aan iPhone met Apple Music lolsmurf Muziek, foto & video 5 22-08-15 21:35
Muziek: Apple Music functioneert nog niet helemaal? ertje20 Muziek, foto & video 8 02-07-15 20:22
Kan apple music niet in de cloud zetten borgqueenx iPhone algemeen 3 02-07-15 08:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.