//

iphone kan geen mobiel netwerk vinden.

iphone kan geen mobiel netwerk vinden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helpp.. Vandaag heb ik mijn 2G iphone geupgrade naar 2.0. Alles is goed gegaan, behalve als ik naar een mobiel netwerk ga zoeken ken ie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-08, 01:14
jordy.. jordy.. is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard iphone kan geen mobiel netwerk vinden.

Helpp..

Vandaag heb ik mijn 2G iphone geupgrade naar 2.0.
Alles is goed gegaan, behalve als ik naar een mobiel netwerk ga zoeken ken ie niets vinden terwijl ik toen ik 1.1.4 nog had ie wel gewoon bereik had.
Help me aub want wil graag me iphone weer terug, mis hem nou al !

ik heb het hele forum afgezocht maar ken echt niets vinden wat me ken helpen en ik ben niet Zo handig dus laate we niet te moeilijke woorden gaan gerbuiken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-08, 13:05
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Mijn broer heeft precies hetzelfde probleem dus ik hoor graag als er een oplossing voor is gevonden.

Alvast bedankt

Groeten
  #3  
Oud 11-08-08, 13:33
Patty Patty is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Iphonecluppers,

Heb hetzelfde probleem... Heb na 2.0 dan maar 2.0.1 geinstalleerd waardoor het ontvangst niet veel beter wordt.. Ben maar weer aan het downgraden naar 1.1.4..

Hopelijk is het dan opgelost.....

Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om 2.0.1 te installeren met de baseband van 1.1.4.. Ik vind namelijk de exchange funtie erg chill...

Groetjes
  #4  
Oud 11-08-08, 17:33
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patty Bekijk bericht
Iphonecluppers,

Heb hetzelfde probleem... Heb na 2.0 dan maar 2.0.1 geinstalleerd waardoor het ontvangst niet veel beter wordt.. Ben maar weer aan het downgraden naar 1.1.4..

Hopelijk is het dan opgelost.....

Weet iemand eigenlijk of het mogelijk is om 2.0.1 te installeren met de baseband van 1.1.4.. Ik vind namelijk de exchange funtie erg chill...

Groetjes
Hallo,

Was het gelukt met 1.1.4 of heb je dan nog steeds hetzelfde probleem?
  #5  
Oud 11-08-08, 17:52
Patty Patty is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Hallo,

Was het gelukt met 1.1.4 of heb je dan nog steeds hetzelfde probleem?
Heb inmiddels 2.0.1 er in zitten met de baseband van FW 1.1.4.... Alles werkt... Alleen is het ontvangst bij mij nog erg slecht...

Misschien dat het bij jou wel werkt.. Want ik heb namelijk me iPhone open gehad.. Dus ga morgen de antenna inside nog eens goed nakijken (ik vermoed dat ergens iets niet goed zit)...

Om de baseband van 1.1.4 in 2.0.1 te laden heb ik het volgende gedaan...

Download WinPWN 2.0.0.4
Download orginele firmware van 1.1.4 en 2.0.1
Download iTunes 7.6.2.9 en iTunes 7.7
Download KiPhone
Download iBrickr (voorals je iphone niet meer uit recoverymode komt... Gebeurde bij mij iig)

Deinstalleer eerst iTunes 7.7 en verwijder of hernoem %My Documents%\My music\iTunes
Deinstalleer Apple Mobile device support...
Herstart de computer...

Installeer iTunes 7.6.2.9 en zet de iPhone in DFU mode (geen recoverymode!!)

Herstel naar de orginele 1.1.4 firmware (je krijgt een 1015 foutmelding wat goed is)...

Start KiPhone en downgrade de baseband (let op je krijgt nu de baseband van 1.1.3/04.03.13_G)

Start WinPWN en pwn je iPhone... Maak vervolgens een custom ipsw van 1.1.4 die je baseband update en eventueel unlocked...

Zet iPhone in recoverymode en herstel je custom firmware van 1.1.4 in de iPhone... Als het goed is heb je nu een 1.1.4 met 04.04.05_G baseband... Wat oude settings waren...

Installeer nu iTunes 7.7, PWN je iPhone en maak een custom ipsw van 2.0.1 die dus niet je baseband update... En herstel deze in iTunes 7.7.. Je hebt na herstel een 2.0.1 met 04.04.05_G (van 1.1.4 dus) baseband... Dan zou je na mijn idee hetzelfde ontvangst moeten hebben alsdat je op 1.1.4 had...

Misschien een beetje omslachtig maar bij mij lukte het zo....

Succes ermee
  #6  
Oud 14-08-08, 12:16
joppedevries joppedevries is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

ik heb ergens gelezen dat je je telefoon weer kan herstellen. maar als ik dat doe krijg ik het berivht dat alle media er weer afgaat.daarnaast wordt mijn iphone ook weer geupdate met nieuwste software (2.0.1) maar dat wil ik niet.
tot 3 dagen geleden vol bereik gehad en ineens niet meer....
heel irritant.
maar mijn vraag, wat geb eurt er als ik op "herstellen ou drukken"
  #7  
Oud 03-09-08, 15:09
harleyking harleyking is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Is je probleem opgelost inmiddels ?

Ik had 1.1.4. erop staan en plots kreeg ik problemen met de verbinding. Nu nieuwste versie erop gezet maar dat lostte niets op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kan geen 3G netwerk vinden Olga.p2000 Overige providers Nederland 5 21-02-13 20:30
iPhone 3G: Kan geen netwerk vinden xanderz94 Unlock 9 20-04-11 20:29
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken martijn1108 Odido (T-Mobile) 3 25-11-10 11:41
kan geen netwerk vinden chik002 iPhone algemeen 0 01-05-09 13:06
iPhone kan geen netwerk vinden Alpha-Sphere Odido (T-Mobile) 12 20-04-09 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.