Foto's zijn van lage kwaliteit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na heel wat jaren samsung gebruiker, overgestapt naar de iphone 11 PRO. Niet alleen voor de camera maar om meerdere redenen (niet relevant). Ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's zijn van lage kwaliteit
Na heel wat jaren samsung gebruiker, overgestapt naar de iphone 11 PRO. Niet alleen voor de camera maar om meerdere redenen (niet relevant).
Ik ben volop foto's aan het maken en aan het uitproberen van filters e.d. Echter nu ik voor het eerst de foto's uit mijn icloud download of via de mail (ware grote) doorstuur naar mijn computer dan zijn de foto's echt van lage kwaliteit. Ultra wide Groote: 312KB DPI: 72 Resolutie: 2048x1536 andere foto met andere lens (1x) Groote: 2,65MB DPI: 72 Resolutie: 4032x3024 Waar kan je de instellingen e.d. aanpassen? Ik ga volgend jaar naar Amerika en daar wil ik van het landschap wel hoge kwaliteit foto’s maken voor in een fotoboek of tentoonstelling op tv scherm. Laatst gewijzigd door jim229; 20-10-19 om 23:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's lage kwaliteit opeens | ipotdje | iPad algemeen | 1 | 03-05-15 12:54 |
Lage resolutie foto's bij doorsturen via mail | Keeskriek | iPad algemeen | 3 | 26-03-15 22:45 |
Lage resolutie foto's ipad 4 | Foto | iPad algemeen | 2 | 04-07-14 21:35 |
Lage kwaliteit afbeeldingen in apps | AtomiX | iPhone algemeen | 2 | 18-10-11 23:50 |
Buitenland Wi-Fi erg traag prog laden lage kwaliteit | Merlin | Wi-Fi | 0 | 11-05-10 21:48 |
|
|