Icloud drive grote opslag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben pas geupgrade van een Iphone 8 naar een Iphone 11 pro. ik ben even in mijn iphone opslag gaan kijken en daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icloud drive grote opslag
Hallo
ik ben pas geupgrade van een Iphone 8 naar een Iphone 11 pro. ik ben even in mijn iphone opslag gaan kijken en daar zie ik plots 4 GB aan icloud drive ( documenten en gegevens) staan terwijl ik quasi niets heb daar. ik heb al mijn reservie kopieen verwijdert. het vreemde is dat ik ook nog mijn iphone 8 heb staan waar al mijn documenten staan en daar staat er bij iphone opslag ook icloud drive vermeld maar slechts 1 mb. hoe krijg ik die 4GB aan nutteloos geheugen weg? en waarom verschillen die? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hey
Je kan eens kijken om ze eventueel te verwijderen via Apple ID iCloud beheer opslag dan iCloud Drive en daar kan je normaal deze zaken verwijderen !
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud Drive in iPhone-opslag overzicht | Patrique | iCloud | 1 | 17-09-18 22:33 |
|
|