//

Foto's/video's overzetten van iPhone naar pc werkt niet

Foto's/video's overzetten van iPhone naar pc werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone 7 plus ios 13.2 aansluit op mijn laptop krijg ik geen melding meer voor toestaan delen bestanden. De iphone wordt wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-11-19, 15:17
Pietro33 Pietro33 is offline
• iOS 13.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2019
Berichten: 1
Exclamation Foto's/video's overzetten van iPhone naar pc werkt niet

Als ik mijn iphone 7 plus ios 13.2 aansluit op mijn laptop krijg ik geen melding meer voor toestaan delen bestanden. De iphone wordt wel getoond in verkenner maar als ik DCIM folder open dan is deze leeg, terwijl er wel video en foto bestanden in zitten.

Mijn collega's kunnen soms wel bestanden overzetten (ook iphone 7 plus) maar meestal niet. De melding die steeds terugkomt is = "een apparaat dat aangesloten is, werkt niet."

we hebben verschillende iphones, pc's, laptops en macbooks geprobeerd en ook al urenlang met Apple care gezocht naar een oplossing, maar steeds lopen we tegen de melding aan: "een apparaat dat aangesloten is, werkt niet."

Nu zetten we bestanden over via wetransfer, maar dit is niet ideaal.
Heeft iemand hier soortgelijke problemen en wellicht een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-19, 13:27
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Ook geen idee waarom die van jou niet en de andere wel.
Foto's en filmpjes omzetten naar pc doe ik al jaren niet meer.


Ik heb thuis een Mac en op mijn werk een Windowslaptop. Ik maak gebruik van de foto bibliotheek en dus zet hij steeds mijn foto's in de cloud. Thuis in de foto app, maar op het werk moet ik gewoon even inloggen via www.icloud.com en inloggen. Dan naar foto's kijken en daar staan ze allemaal. Selecteren welke ik nodig heb, en op 'downloaden' klikken en dan staan ze in de map 'downloads' van je pc.
Reageren

Labels
bestandsoverdracht, foto, iphone, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan foto's niet naar laptop overzetten jplt iPhone algemeen 1 02-05-15 17:32
Foto's uit album overzetten naar pc( niet de filmrol) ellendautzenberg iPad algemeen 5 22-01-14 20:07
Foto: Foto's van connection kit op Ipad1 naar PC overzetten lukt niet Tamaico Muziek, foto & video 0 28-03-13 18:10
Video: Video overzetten naar iPhone 4 Ribo Muziek, foto & video 2 01-07-11 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.