//

Eigen cd’s op iMac zetten

Eigen cd’s op iMac zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een nieuwe (samengestelde) iMac, 21”. De harde schijf van mijn oude iMac 27” uit 2012(model 2011) begaf het plotseling. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-19, 11:05
Guest-20200914115422
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Eigen cd’s op iMac zetten

Ik heb sinds kort een nieuwe (samengestelde) iMac, 21”. De harde schijf van mijn oude iMac 27” uit 2012(model 2011) begaf het plotseling. Ik heb ook een Time-machine 2Tb, waar - dacht ik - een volledige back-up op zou staan. Maar dat bleek niet het geval. De laatste back-up van mijn oude Mac was van de dag dat hij crashte; niets dus. Er was blijkbaar nimmer een back-up gemaakt van alle voorgaande dagen, weken, maanden, terwijl de Time-Machine toch steeds aangaf met datum en tijd dat er een back-up was gemaakt. Kortom, ook de Time-Machine is hélemaal leeg! Hoe dat allemaal kon is mij een raadsel, maar ik zit nu met de gebakken peren. Mijn oude iMac stond vol met eigen (legale) CD’s. Die zijn op de nieuwe iMac niet meer te vinden. Er is alleen nog wat teruggekomen (bijv. Foto’s) die in de cloud waren opgeslagen, maar alles wat op de harde schijf zelf was opgeslagen is verloren. in de nieuwe iMac zit geen CD/DvD gleuf meer. Mijn vraag is nu: hoe zet (brand) ik al mijn CD’s weer terug op mijn nieuwe iMac. Ik durf mijn iPad en iPhone niet te synchroniseren met de nieuwe iMac, want dan zal al die muziek daar ook niet meer op terugkomen. Weet iemand dé oplossing.Vriendelijke groet René Adriaansen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-19, 22:34
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Heb je alle cd's nog op de ipad/iphone staan? misschien kan je met extra (niet-apple) software de muziekbestanden weer vanaf je toestel hane (iphone manager van dearmob is er ook in macos versie, even zoeken of dat daarmee kan).

En anders wellicht ergens een externe usb cd speler lenen of kopen (20-30 euro heb je er al een). Of anders bij iemand de cd's inlezen en op een usb stick meenemen en overzette.
  #3  
Oud 06-11-19, 09:52
Guest-20200914115422
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard Cd’s zetten op iMac

Nee, niet alle cd’s staan op mijn iPad. Ik kan inderdaad proberen om het via een externe PC/usb te doen. Ik hoop dat dan de hoesjes ook terugkomen. Dank voor de tip
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eigen DVD op iPad zetten software iMac HenriAalten iPad Apps 1 22-11-14 18:43
eigen beltoon op iphone 4 zetten???? brinky72 Ringtones en Wallpapers 4 14-09-10 17:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.