//

Afspraken wijzigen

Afspraken wijzigen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin en ik gebruiken al jaren de gezins-agenda welke automatisch aangemaakt wordt als je "delen met gezin" inschakelt. Voorheen konden wij beiden afspraken aanmaken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-19, 15:55
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Question Afspraken wijzigen

Mijn vriendin en ik gebruiken al jaren de gezins-agenda welke automatisch aangemaakt wordt als je "delen met gezin" inschakelt.
Voorheen konden wij beiden afspraken aanmaken, inzien en aanpassen. Maar sinds vorige jaar komt het regelmatig voor dat mijn vriendin afspraken niet kan aanpassen.
We dachten eerst dat dit om afspraken ging die door mij waren aangemaakt. Hoewel het dan nog steeds onhandig is, kon ik me daar wel iets bij voorstellen. Maar recent kwamen we erachter dat zij ook afspraken die zij zelf letterlijk 1 minuut ervoor er zelf in heeft gezet niet meer kan aanpassen. Ik kan ze zelf wel altijd nog aanpassen.

De problemen hebben we voor het eerst opgemerkt nadat ik een beta-versie van ios 12 heb geïnstalleerd in de zomer van 2018. Eerder leek het erop dat sommige afspraken niet aangepast konden worden, maar sinds ios13 kan geen enkele afspraak aangemaakt door haar door haarzelf aangepast worden.

Contact met de Apple Reseller leverde helaas niets op, zij zagen/erkenden het probleem, maar gaven aan geen oplossing te kunnen bieden. Ze hadden het probleem niet eerder gezien en vermoeden een configuratiefout in iCloud wat hersteld moet worden door Apple. Ik zou contact moeten opnemen met Apple Support.

Ik heb dus contact proberen op te nemen met Apple, maar ik kom uiteindelijk uit bij de melding dat ik geen recht (meer) heb op support.

Iemand tips om mij verder te helpen, of een manier om toch support te krijgen via Apple?

Laatst gewijzigd door Duggel; 06-11-19 om 15:56. Reden: Typefouten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kpn en nakomen afspraken ccb25 KPN 0 28-09-12 21:35
afspraken importeren shaggy9886 iPhone Apps 2 12-07-12 10:55
categoriseren van afspraken.... sterken iTunes 0 13-04-10 11:13
afspraken via BT of sms versturen Paul54 iPhone algemeen 2 17-09-08 18:44
Afspraken uit Exchange 2003 niet te wijzigen drullens iPhone algemeen 0 26-08-08 08:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.