iPhone 7 start blijft hangen op Apple logo na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik een update had uitgevoerd naar IOS 13 ging mijn iPhone niet meer aan. Het toestel blijft hangen op hetzelfde scherm waarbij de Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 start blijft hangen op Apple logo na update
Nadat ik een update had uitgevoerd naar IOS 13 ging mijn iPhone niet meer aan. Het toestel blijft hangen op hetzelfde scherm waarbij de Apple logo is te zien. Ik heb geprobeerd het probleem op te lossen door middel van de batterij te vervangen, en software te herstellen met behulp van iTunes. Echter werkten beide methodes niet. Het belangrijkste voor mij is de foto’s, video’s en geluidsopnames overzetten op me laptop. Voor de rest hoef ik de iPhone 7 niet meer. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me weet te helpen. Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer hem eens te herstelen met 3 u tools ? is gratis software voor windhoos
en probeer hem eens met een 2a lader te laden die van een ipad bv |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3G 8GB blijft hangen op apple logo en start voordurend opnieuw op. | applebanner | iPhone algemeen | 9 | 04-07-13 10:17 |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen | Ronnie79 | Jailbreak | 4 | 15-08-10 00:59 |
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo | pdewildt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-05-10 12:41 |
|
|