//

iMessage: synchroniseren tussen iPhone en Macbook werkt niet

iMessage: synchroniseren tussen iPhone en Macbook werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds dinsdag worden iMessage berichten met afbeelding of emoji niet afgeleverd vanaf mijn iPhone 7+ maar wel vanaf mijn Macbook 12' beiden met laatste update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-19, 10:07
DutchRuud DutchRuud is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 4
Standaard iMessage: synchroniseren tussen iPhone en Macbook werkt niet

Sinds dinsdag worden iMessage berichten met afbeelding of emoji niet afgeleverd vanaf mijn iPhone 7+ maar wel vanaf mijn Macbook 12' beiden met laatste update geïnstalleerd.

Berichten ontvang ik niet op mijn iPhone maar wel op Macbook (ook afbeeldingen en emoji).

Synchronisatie loopt via iCloud maar werkt niet, dus nu verschillende set aan berichten op Macbook en iPhone. Ondertussen historie zoveel mogelijk opgeschoond en opnieuw gescynchroniseerd.

Wat kan ik nu nog doen? Is dit Apple of moet ik naar provider T-mobile.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-19, 20:56
DutchRuud DutchRuud is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 4
Standaard

Contact gehad met T-mobile en Apple support en beiden werken goed mee. Probleem
bestaat nog steeds en volgende stap is kijken of Toestel kapot is door Simkaart in ander toestel te zetten en dan te testen. Morgen gaan we naar de T-mobile store om dat te testen. Instellingen lijken goed maar voor opnieuw activeren van iMessage en FaceTime wordt gebruikt gemaakt van internationaal sms bericht en we controleren of dat nu dan wel verstuurd wordt.
  #3  
Oud 24-11-19, 21:39
DutchRuud DutchRuud is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 4
Standaard

Op advies van Amac de iPhone via iTunes gereset (software opnieuw geïnstalleerd) en dat heeft geholpen. Apple support heeft bevestigd dat dit volgende optie was. Geeft wel veel werk om op diverse apps weer opnieuw in te moeten loggen (ING, etc) maar alles lijkt het weer te doen.
Reageren

Labels
imessage, iphone, macbook, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda's synchroniseren niet goed tussen iphone en ipad Loodgieters iPhone algemeen 3 28-05-20 18:00
FaceTime en iMessage werken niet op MacBook lolsmurf iCloud 5 26-05-15 19:52
Imessage werkt niet tussen iphone 3 en 4 TvdL iCloud 0 15-12-11 11:09
iphone koppeling aan macbook verwijderen + niet synchroniseren maarten325 iTunes 0 28-03-11 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.