//

Koogeek stopcontact en -blok is miskoop

Koogeek stopcontact en -blok is miskoop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In tegenstelling tot wat Iculture daarover schrijft ben ik zeer ontevreden over het z.g. Slimme stopcontact en -blok van Koogeek. Ik bezit 2 blokken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-20, 14:14
batyka batyka is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Dwingeloo
Berichten: 17
Angry Koogeek stopcontact en -blok is miskoop

Hallo,
In tegenstelling tot wat Iculture daarover schrijft ben ik zeer ontevreden over het z.g. Slimme stopcontact en -blok van Koogeek. Ik bezit 2 blokken en 4 losse stopcontacten van Koogeek. Regelmatig vallen ze uit en krijg dan de melding “geen reactie”. Uitermate vervelend wanneer je in het buitenland zit en een apparaat wil herstarten. Soms is dit op te lossen door de unit uit het stopcontact te halen en opnieuw te plaatsen. Maar ook komt het voor dat de unit opnieuw geïnstalleerd moet worden. Graag zou ik willen weten welke slimme stopcontacten wel probleemloos functioneren.
Want dit apparaat voldoet niet aan de verwachting die je er aan mag stellen om het niet rigoureuzer uit te drukken. Het is duidelijk een miskoop.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-20, 08:00
dnth dnth is offline
• iOS 14.6
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Stuur een bericht via ICQ naar dnth Stuur een bericht via MSN naar dnth
Standaard

Ik zal overstappen naar de Ikea Tradfri variant. Gebruik ik al tijden icm de lampen van Ikea Tradfri. Bevalt prima. Kanttekening, ik gebruik het wel op een i-Phone. Je kan het volgens mij ook via Android, maar dat weet ik even niet zeker (zigbee?)
  #3  
Oud 07-01-20, 17:30
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Bij mij zijn het juist de koogeeks die prima blijven werken. Ik heb een tijdje terug een Ikea hub, wat lampen en stopcontacten gekocht, en deze moet ik sinds een tijdje om de paar dagen resetten omdat ze de verbinding met homekit verloren zijn.

De ikea app kan je zeer, zeer weinig mee qua automatiseringen, en de app vind ik persoonlijk ook nog eens onoverzichtelijk.

Bij de ikea app moet je ook nog even bedenken dat je de app niet kan opstarten als je niet op Wi-Fi zit. Als je met 4g bijvoorbeeld met een vpn naar je huis verbonden bent (kan ik met een vpn naar mn router) dan kan je nog steeds de app niet starten omdat je niet op Wi-Fi zit.
Als je op een Wi-Fi netwerk zit en met vpn naar huis kan je de app wel opstarten.

het beste advies dat ik je kan geven is om naar tweakers te gaan en op het forum daar eens gaan lezen. Een zeer actief homekit topic en een zeer actief Tradfri topic onder home automation.
Daar kan je ECHT veel informatie krijgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan slechts één woord of een blok tekst selecteren xpadje iPhone algemeen 6 18-08-14 22:57
iphone4 miskoop sportmanfun Koopinformatie Nederland 23 13-10-12 23:32
Geld terug na Miskoop gserban iPhone Apps 15 22-02-12 22:24
witte blok oplader al na 3 dagen kapot? Excellence iPhone algemeen 2 10-12-08 13:33
blok met vraagteken Sad Ringtones en Wallpapers 1 27-08-08 20:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.