//

iPhone XR gespreksvolume neemt af!

iPhone XR gespreksvolume neemt af! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele weken heeft de vrouw een nieuwe iPhone XR in gebruik. Echter doet zich het probleem voor dat wanneer ze belt met iemand, de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-01-20, 15:48
Apple64 Apple64 is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 7
Question iPhone XR gespreksvolume neemt af!

Sinds enkele weken heeft de vrouw een nieuwe iPhone XR in gebruik. Echter doet zich het probleem voor dat wanneer ze belt met iemand, de gesprekspartner aangeeft dat ze haar minder goed hoort na een tijdje en het dan weer terug komt. Zeer vervelend met een dure nieuwe iPhone moet ik zeggen!

Het is een bekend probleem zag ik zelf op internet, maar weet er momenteel zelf geen oplossing voor. Netwerk al hersteld, bluetooth aan/uit gezet, omgevingsgeluid uit gezet, netwerk VolTé uitgezet en enkel op 4G.

Iemand nog dit euvel en zo ja wat is de oplossing?

Met dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-20, 16:02
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Heeft ze toevallig een booklet hoes, zo'n ding met een klepje die je omklapt naar achteren?

Het kan zijn dat je daarmee het extra microfoontje afsluit die zorgt voor omgevings geluid onderdrukking. Dit beinvloedt het geluid zeer nadelig. En je wordt idd onverstaanbaar.

Kijk masr eens of je op de achterkant een piepklein gaatje ziet, dat is de extra microfoon.En deze moet vrij blijven bij bellen.
  #3  
Oud 12-01-20, 16:07
Apple64 Apple64 is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 7
Standaard

Geen booklet, wel een gewone cover.
  #4  
Oud 31-01-20, 15:07
Apple64 Apple64 is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 7
Standaard

Update! Na tweemaal Apple support te hebben gebeld werd ik naar de Apple Store doorverwezen om een nieuw toestel te halen, alles zeer vlot verlopen en blij met een nieuw toestel naar huis toe om de vrouw weer gelukkig te maken. Alles opnieuw geïnstalleerd met een backup en ook nog een nieuwe SIM in de iPhone XR.

Vandaag echter treed het probleem opnieuw op, identiek aan de eerste klachten en weet niet meer wat te doen.

Is er nu echt niemand die dit probleem nog heeft ervaren en een gouden TIP of oplossing heeft gevonden of gekregen? Ligt dit nu echt aan ALLE iPhone XR toestellen of wat zie ik over het hoofd??
  #5  
Oud 31-01-20, 15:59
TMG1961 TMG1961 is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 68
Standaard

Heb je dat probleem ook zonder cover?
  #6  
Oud 06-02-20, 10:25
Apple64 Apple64 is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 7
Standaard

Het probleem is en blijft identiek met of zonder cover, reeds tweede nieuw toestel gekregen van Apple, nieuwe SIM van Orange, volledige reset naar fabrieksinstellingen en van nul af aan alle apps opnieuw geïnstalleerd, al vier maal contact met Apple Support gehad, wat moet een mens nog meer doen....??
  #7  
Oud 06-02-20, 16:49
TMG1961 TMG1961 is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 68
Standaard

als je op home screen naar boven swiped en rechtsboven op muziek klikt, wat zie je dan? Staat daar Iphone met een vinkje erachter? Indien niet dan moet je dat veranderen.

Staat airdrop aan of uit?
  #8  
Oud 06-02-20, 18:48
Apple64 Apple64 is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 7
Standaard

Wat bedoel je met home screen naar boven swipen en een iPhone vinkje? Ben redelijk bekend let iPhones maar hier kan ik even niet volgen. Bedankt alvast?
  #9  
Oud 06-02-20, 22:09
TMG1961 TMG1961 is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 68
Standaard

Volgens mij is dat het bedieningspaneel. OP mijn 6s kom ik daar door omhoog te swipen. rechtsboven zie ik daar Muziek staan en als ik daar op klik(duw) dan opent dat en zie ik Iphone staan in venster met daarachter een vinkje. Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb. Weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s batterij neemt 'af' ipv op te laden GertD iPhone algemeen 3 02-04-13 17:24
gespreksvolume te zacht Sascia iPhone algemeen 5 28-12-11 21:59
iPhone neemt ten onrechte ruimte in! rsnhakan iPhone algemeen 1 06-05-11 07:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:43.