PDF mailen vanuit WIN wordt DAT-bestand in iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het komt regelmatig voor dat, als ik een PDF-bestand als bijlage vanaf mijn windowscomputer via Outlook naar mijn Iphone mail, de PDF-bijlage een DAT-bestand wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF mailen vanuit WIN wordt DAT-bestand in iphone 6
Het komt regelmatig voor dat, als ik een PDF-bestand als bijlage vanaf mijn windowscomputer via Outlook naar mijn Iphone mail, de PDF-bijlage een DAT-bestand wordt en dus niet als PDF op mijn iphone geopend kan worden. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik heb een bijgewerkte iphone 6.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat je kunt doen is op je iPhone en op die windhoosbak iCloud gebruiken, zet het pdf in een map en zie hem op je iPhone.
iCloud voor Windows |
Labels |
dat, iphone 6, pdf |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Word/excell en andere formaten vanuit dropbox app in ios (iphone 4) mailen | daduk | iPhone Apps | 3 | 28-02-12 00:09 |
Alleen maar klein bestand mailen | styllisimo | iPhone algemeen | 1 | 10-01-11 16:05 |
e-mailen vanuit andere app's gaat via Outbox (en niet rechtstreeks) | ToastNL | iPhone Apps | 0 | 04-09-10 22:19 |
|
|