//

Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1

Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iPhone liggen met een probleem, ik kom niet uit de restore mode. Heb op alle manieren geprobeerd in DFU mode te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-08, 16:17
derper derper is offline
• iOS 5.0.1
• 11.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Egmond aan Zee
Berichten: 26
Standaard Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1

Ik heb hier een iPhone liggen met een probleem, ik kom niet uit de restore mode. Heb op alle manieren geprobeerd in DFU mode te komen maar dit lukt helaas niet.

Het probleem ontstond na een perongeluke update op itunes naar firmwire 2.0.1.
iPhone US 16gb 1generatie.

Het scherm blijft hangen op een usb kabeltje met Itunes logo. Restoren lukt niet want dan krijg ik foutmelding 20 of 6.

Ik lees overal op het forum dat ik naar DFU mode moet en hem dan pas kan herstellen naar 1.1.4. Helaas kom ik dus niet in DFU mode en vraag ik me af wat ik nu nog kan doen.

Zijn er andere mogelijkheden om in DFU mode te komen? Via ziphone heb ik het ook geprobeerd maar die vind het toestel niet. Ook via iLiberty+ ziet de iPhone niet aangesloten.

Zodra de kabel uit de iPhone is blijft hij opnieuw opstarten en komt hij weer terug in Restore mode.

Pwnen lukt ook niet.


Er is hier al een topic over geschreven
https://forum.iculture.nl/f28/i...very-mode.html

Maar deze topic is gesloten, terwijl het probleem denk ik niet is opgelost. Want de moderator verwijst hem naar een site , waar hij toch eerst zijn iPhone in DFU mode moet zetten. Terwijl hij duidelijk heeft uitgelegd dat dat hem niet lukt.

Dus graag geen lock voor deze topic.


Iemand suggesties?
__________________
of niet dan

Laatst gewijzigd door derper; 12-08-08 om 16:21.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-08, 16:41
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

De reden dat ik haar doorverwees is dat er in die topics nagenoeg dezelfde problemen besproken worden, en onderstaande suggestie ook aan bod komt.

Probeer dit eens.

Problem: I cant restore my custom firmware. I just get error 6, 1, 2, (something low).
Solution: This has multiple causes. Generally, you are not in DFU mode. See DFU guide. Winpwn solution after ruling out the above: Delete the device file (x12220000_4_Recovery.ipsw) in your iTunes folder. (Search for the file). This can also be caused by using the incorrect firmware image (a 3g on a 2g for example).


Ik zal deze wel even open laten, ookal staat het een en ander in de andere topics ook, maar dat is misschien wel wat onoverzichtelijker
  #3  
Oud 12-08-08, 21:11
derper derper is offline
• iOS 5.0.1
• 11.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Egmond aan Zee
Berichten: 26
Standaard

Bedankt voor je reactie,

Ik zal dit eventjes goed gaan bekijken en daarna weer posten met resultaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blijft in restore mode na update takkie iPhone algemeen 1 13-06-11 13:57
iphone blijft hangen na restore in itunes svenergy iTunes 1 27-09-10 21:05
iPhone: 3G blijft in UDF mode hangen adominus Jailbreak 3 19-07-10 16:50
Iphone 1.0 blijft hangen na restore playstar iPhone algemeen 17 21-11-08 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.