//

Reservekopie terug zetten probleempje

Reservekopie terug zetten probleempje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik iets wou nakijken heb ik de vorige reservekopie van een iPhone 6S tijdelijk in een 6+ geladen. Ik had toen eerst nog via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-20, 15:11
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Reservekopie terug zetten probleempje

Omdat ik iets wou nakijken heb ik de vorige reservekopie van een iPhone 6S tijdelijk in een 6+ geladen. Ik had toen eerst nog via iTunes natuurlijk een kopie van die 6+ gemaakt. Nu wil ik deze kopie van de 6+ er gewoon terug in die 6+ plaatsen. Alles lijkt te lukken (zo te zien toch) enkel blijven alle apps van de 6s op de 6+ nu staan. Doe ik iets verkeerd? Of moet ik eerst die 6+ als nieuw instellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-20, 12:06
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als je een goede backup van de 6+ hebt, dan zou je gewoon de 6+ een volledige reset kunnen geven en de backup terug zetten (algemeen-stel opnieuw in-wis alle inhoud en instellingen).



let wel even op de 6 heeft dacht ik max ios12, de 6s ios13. als alles up-to date is, zou je in theorie niet de backup van de 6s op de 6 moeten kunnen zetten. je kan geen backup terug zetten van een anderre ios versie.
  #3  
Oud 23-03-20, 13:16
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ik heb idd een goede backup (denk ik toch) gemaakt via iTunes. Wat bedoel je met een volledige reset? Op het toestel via instellingen, of iop,welk wijze doe ik dat dan? En dan daarna die backup terug plaatsen? Ok, ik probeer dit en thx voor de hulp.

Wat betreft de Ios versie de 6+ zit idd nog op Ios12 maar ook de backup van de 6s (die ik even in de 6+ plaatste) draaide toen nog op Ios12 dus daar denk ik niet dat het probleem
zou kunnen zijn.

Mvg, Vic
  #4  
Oud 31-03-20, 10:41
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Volledige reset: Toestel helemaal leegmaken. Ofwel instellen als een nieuw toestel. Maar lees even goed de opmerking over de verschillende iOS versies. Kan zijn dat je je in de vingers hebt gesneden, zonder het vooraf te weten.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie terug zetten lukt niet, onvoldoende vrije ruimte op de iPad Vic55 iPad algemeen 5 25-04-19 15:04
Reservekopie onmogelijk terug te zetten door te kleine harde schijf computer? stijnrotthier iPhone algemeen 9 11-08-16 11:19
Windows: Kan geen reservekopie terug zetten. sont iTunes 0 14-05-11 11:50
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g Rivinn iTunes 0 01-08-10 02:43
Reservekopie niet terug te zetten Eduardboon iPhone algemeen 2 16-12-09 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.