//

FaceTime app verdwenen - en nu?

FaceTime app verdwenen - en nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In deze tijden lijkt het ons aardig om te 'face timen'. Zowel mijn vrouw als ik hebben een iPhone SE, met de meest actuele IOS. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-20, 09:22
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard FaceTime app verdwenen - en nu?

In deze tijden lijkt het ons aardig om te 'face timen'. Zowel mijn vrouw als ik hebben een iPhone SE, met de meest actuele IOS.

Maar terwijl op mijn iPhone een FaceTime icon staat, is dat op de iPhone van mijn vrouw niet het geval. Waar je ook op haar iPhone zoekt (instellingen en icoontjes op de scherm) nergens vinden we iets over FaceTime.

Maar als je naar de App store gaat en FaceTime intoetst dan zie je dat je vanuit de App store FaceTime gewoon kunt openen. Als je op OPENEN klikt, dan verschijnt echter de mededeling dat je de beperkingen voor FaceTime moet verwijderen, voordat je het (goed) kunt gebruiken.

Maar wat te doen als je niet bij FaceTime kunt komen??? (reset helpt niet)

In deze thread:
https://forum.iculture.nl/f28/iphone...verdwenen.html
kom ik tegen: Zou dan in dat geval even kijken bij Instellingen > Algemeen > Beperkingen of zoals Wouter zegt bij Instellingen > Telefoon > FaceTime., maar dat geldt voor een oudere IOS + zoals geschreven nergens op de iPhone van mijn vrouw zien we FaceTime.

Laatst gewijzigd door Glotter; 23-03-20 om 09:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-20, 10:59
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Wat ik zo kan verzinnen,

- is het een device dat via een bedrijf gereguleerd wordt ( en dus zo limieten of restricties kan hebben)
- wat gebeurt er als je haar probeert te facetimen op nummer of apple-id emailadres
- bij schermtijd-beperkingen, staat daar echt alles uit? (zet beperkingen aan en zet facetime uit en aan en dan beperkingen uit)
  #3  
Oud 23-03-20, 12:19
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard

1 van de 3 werkte:
Schermtijd: daar stonden inderdaad beperkingen; uitgezet; zag daarna FaceTime icoontje op het scherm;
FaceTime verbinding tussen ons beiden getest: werkte.

Prima.
Zeer bedankt.
  #4  
Oud 23-03-20, 16:14
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Mooi. Fijn dat het opgelost is. Soms kijk je ergens gewoon overheen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
FaceTime verdwenen na aanschaf mobiel internet prepaid sim Griekse provider WIND erboiclub iPad algemeen 2 21-05-13 16:00
FaceTime toontje iPhone Apps 3 22-09-12 19:52
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer mastermark iPhone algemeen 22 25-07-11 16:33
FaceTime verdwenen Juan-Paolo iPhone algemeen 8 01-04-11 07:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.