//

Google adres, linkt niet goed door naar "kaarten

Google adres, linkt niet goed door naar "kaarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) "Hi, hoop niet dat deze vraag elders al beantwoord is, excuses dan maar heb de volgende vraag: Als ik via de goolge search app een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-05-20, 01:25
Gonster Gonster is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Lutjebroek
Berichten: 249
Standaard Google adres, linkt niet goed door naar "kaarten

"Hi, hoop niet dat deze vraag elders al beantwoord is, excuses dan maar heb de volgende vraag:

Als ik via de goolge search app een adres zoek, krijg ik het resultaat te zien, eerste zoekantwoord is dan een afbeelding van de map, klik ik deze aan, opent mijn iphone de Kaartenapp, echter zonder de gezochte locatie, en dus moet ik daar wederom de locatie intikken om wederom te zoeken? Kennelijk linkt t eea niet door? Iemand? alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email IPhone7+ "kantelt" niet altijd goed Edwardfotografie iPhone algemeen 2 14-12-16 23:36
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct Lancia iPhone Navigatie 14 10-10-09 14:57
"Kaarten" doet het niet! (Iphone maps) melvin86 iPhone algemeen 5 19-10-08 15:29
1.1.3 Google maps "locate me" werkt niet pcmarket Unlock [archief] 27 08-03-08 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.