iPhone 11 Pro home screen streep weghalen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon het nog niet vinden voor telefoons zonder home button (iPhone X en erna) Maar kan je home button "streep" weghalen? Voorbeeld: Na boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 11 Pro home screen streep weghalen
Ik kon het nog niet vinden voor telefoons zonder home button (iPhone X en erna)
Maar kan je home button "streep" weghalen? Voorbeeld: Na boven swipen is mij net nu wel bekend maar vind de streep die je telkens blijft zien (ook in games, netflix etc etc..) irritant.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben bang dat je geïrriteerd blijft en met die "streep" moet leren leven.
Is een hulpmiddel van Apple en niet te verwijderen. |
|
|||
|
|||
Met een jailbreak bestaan er wel tweaks om die irritante balk weg te halen. En daarnaast nog veel andere handige tweaks, die het gebruik van de iPhone net dat tikkeltje fijner maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home screen op ipod touch 2G en iPhone 3G GEEN Jailbreak!!! | Aitvaras | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-08-11 16:12 |
tijd in home screen | ipodtouchking | Jailbreak apps en thema's | 16 | 25-12-10 17:06 |
Achtergrond home screen | jordywos | Ringtones en Wallpapers | 3 | 15-10-10 17:26 |
verwijderen app van home screen | gmlens | iPhone Apps | 1 | 28-09-08 16:19 |
iPhone springt naar home screen | Gkidstyle | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 13:37 |
|
|