iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone3G Spontaan gestopt (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/18941-iphone3g-spontaan-gestopt.html)

Morfling 13-08-08 12:40

iPhone3G Spontaan gestopt
 
Beste Mensen,

Hopeljk kan iemand mij nu helpen.

Net was mijn iPhone 3G (2.01) spontaan gestopt.

Kreeg een Apple Logo te zien en er gebeurde daarna niks meer. Uitgezet met Power+Home Knop en dan weer aangezet hielp ook niet. Hij blijft alleen maar bij de Apple Logo hangen.

Als ik het aanzet op mijn iTunes (nieuwste update), dan crash mijn iTunes.
Zelf ziet mijn iTunes mijn iPhone3G niet. Wel kom er hooguit een popup scherm dat een iPhone3G is aangesloten en daarna Crash me Itunes.

Dus ik kan zelf niet op restore kiezen. Heb op meerdere USB poorten van mijn laptop geprobeerd, maar ook zonder resultaat.

Kom dus samengevast > niet meer in mijn iPhone3G (owja..ook simkaart uit gehaald en teruggestopt hielp het ook niet).

Iemand een idee???

Alvast bedankt.

msunique 13-08-08 12:48

installeer itunes opnieuw
en zet hem als je niet kan restoren in DFU mode ipv restore mode

Morfling 13-08-08 12:52

Toppie!!

Ben bezig met restoren nu. Ff kijken of het daaran weer werkt!

Probeem opgelost.

Tks.!!

Morfling 13-08-08 19:30

En nu is mijn iPhone3G weer gecrashed!!! Weer Alleen maar Apple Logo, terwijl ik smiddags nog met geluk kon restoren...

Lig het aan sommige applicaties die ik in Appstore had geinstalleerd???

Iemand nog andere oplossingen?

Morfling 18-08-08 00:25

Haha...het is zondag. Me iPhone3G is weer gecrashed.

Wat ik alleen gedaan had vanavond was:

1. Full backup met iTunes
2. Via iTunes account alle Appstore updates gedownload
3. Daarna zei me Appstore op me iPhone3G dat er nog 5 updates gedownload moest worden.......en na 5min PATS BOEM....GECRASHED!!!.

Aaibaar 18-08-08 13:11

TIP: Gebruik de appstore niet meer. Want dat is blijkbaar elke keer de reden dat de iphone bricked raakt. Dat is bij mij ook gebeurd tijdens een update via de appstore. Je zou zelfs kunnen overwegen om via itunes zoveel mogelijk applicaties te verwijderen die je toch (bijna) niet gebruikt. Bij mij ging het mis toen ik iSpeed aan het installeren was en hij met een update van Koi Pond en PangeaVR bezig was. Dat laatste programma heeft trouwens al een paar keer mijn iphone gereset terwijl ik het gebruikte, maar dat was de vorige versie. iSpeed en iPint heb ik er inmiddels afgegooid.

Het is echt van de zotte dat een applicatie de kernel van de iphone kan laten crashen. Dat is bij windows zelfs niet meer het geval sinds windows NT in 1994. Apple heeft nog veel te leren wat dit betreft, ik mag tenminste aannemen dat externe ontwikkelaars geen kernel-drivers op de iphone mogen updaten. En dat zou de enige reden kunnen zijn dat een goed operating systeem toch crashed door slechte software (drivers) van derden.

BruceSV 19-08-08 19:05

Apple logo
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door msunique (Bericht 168278)
installeer itunes opnieuw
en zet hem als je niet kan restoren in DFU mode ipv restore mode


:mad:Ik heb ook het probleem dat bij mij alleen het apple logo verschijnt:mad:, ik heb itunes al geprobeerd opnieuw te installeren maar dat werkt niet:(... Iemand nog tips?:confused:

edit: En wat wordt er bedoeld met DFU mode ipv restore mode?

edit2: Eerst vond itunes de iPhone nog wel nu helemaal niet meer; de computer zelf vindt hem echter nog wel...

Help alsjeblieft :(

Aaibaar 19-08-08 20:28

zoek even naar DFU op de wiki pagina van deze site. Daar staat uitgelegt hoe je de iPhone kunt herstellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.