//

Iphone niet meer aan de praat te krijgen

Iphone niet meer aan de praat te krijgen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, alles geprobeert om mijn iphone aan de praat te krijgen maar geen succes was vanmiddag naar utrecht geweest naar bedrijf geweest om te kijken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-08-08, 16:05
Dualcore Dualcore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Dualcore
Thumbs down Iphone niet meer aan de praat te krijgen

hoi,

alles geprobeert om mijn iphone aan de praat te krijgen maar geen succes

was vanmiddag naar utrecht geweest naar bedrijf geweest om te kijken of hun hem konden maken maar die zeggen dat de drivers of zo kapot zijn.

Ik baal er flink van

Iemand nog een idee!!!!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-08, 16:08
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als je eerst een verteld wat je allemaal gedaan hebt voordat hij het niet meer deed.

Daarna handig om te weten wat het allemaal niet meer doet en wat wel.

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd. Op deze manier is het handiger om hulp te verwachten.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 13-08-08, 16:25
Dualcore Dualcore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Dualcore
Standaard

oke komt tie dan he

eerst geupdate naar 2.0 dat ging dus niet goed kon alleen nog maar emergency bellen en zag het i/tunes logo met stekker,maar weer geprobeerd fw 2.0 er op te zetten maar zonder succes veel topics gelezen en veel verschillende dingen geprobeert te hebben steeds error (20)en (1604).
Ben toen naar iemand gegaan met een mac daar zijn we met pwnage aan de slag te gaan toen zag ik dat fw 2,0 er op zit iphone in dfo gezet en het tooltje ze werk laten doen, toen deed hij het weer maar hij zei dat er niet mee gebeld kon worden, wij dachten dus nou zou er wat verkeert zijn gegaan dus we hebben het nog een x gedaan weer (1604) ik heb wel de ananas in beeld maar krijg dan een poppetje en dan gaat hij uit
  #4  
Oud 14-08-08, 23:13
thebull thebull is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 8
Standaard

heii hallooo,wat is het nu het antwoord,want zie hier hier geen resultaat????want heb weer het zelfde probleem als hier boven!!!!zie nu steeds een usb kabel met i-tunes logo..oww jaa hebt wel het tekentje van t-mobiele links boven op me iphone,maar kan verder niets mee!!!!please please help me
  #5  
Oud 14-08-08, 23:16
Dualcore Dualcore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Dualcore
Standaard

ik zal als ik jou was er zelf niet te veel mee rommelen en iemand er na laat kijken die er egt verstand van heeft.

Ik heb mijn iphone in die staat zoals ik hier boven beschrijf verkocht voor 200 euro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... MaartjeK iPhone algemeen 35 17-04-10 21:18
iPhone 1e gen.: Iphone krijg ik niet meer aan de praat (lock) marcel86 Unlock 15 02-08-09 21:27
Krijg de iphone niet meer aan de praat! OOOH iPhone algemeen 9 18-01-09 14:09
krijg mijn iphone niet meer aan de praat MisterM24 iPhone algemeen 6 15-07-08 18:02
krijg iphone 1.02 niet meer aan de praat langejan Unlock [archief] 5 01-12-07 15:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:04.